Virtual PC Linux Probleem?

Pagina: 1
Acties:

• PostalDude
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:57
Hallo tweakers :D

Ik heb thuis maar 1 computer en ik moet voor donderdag een aantal oefeningen doen met Linux
Dus ik dacht ik gebruik Virtual PC van Microsoft(wat verder geen problemen geeft)
Maar ik heb dus een klein probleemje. de terminal doet namelijk zeer vreemd
hij maakt allemaal rare spaties en tekens tussen de tekst die ik typ
Heb al een flinke tijd op google zitten zoeken maar kan niks vinden en ik weet ook niet goed hoe ik dit op moet zoeken
dus ik heb maar ff een screenshot gemaakt van hoe het eruit ziet als ik
smbclient -L localhost deze command uitvoer

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/guidobleijleven/Files/leuk%20he.JPG

Zo ziet het er dan ongeveer uit.
Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen? begrijp er echt niks meer van en kan zo ook niet verder..

• teun-v
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

teun-v

Koffie? ja graag...

Van welke video driver maakt X gebruik? Als dit niet de "vesa" driver is probeer deze maar, schijd hier en daar soms ook een probleempje met X in VPC op te lossen

Ook gek op Ovalracen? | Canon EOS 350 D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 | Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro | Canon EF 70-200 F/2.8L USM | >Blog< |

• PostalDude
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:57
teun-v schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 21:49:
Van welke video driver maakt X gebruik? Als dit niet de "vesa" driver is probeer deze maar, schijd hier en daar soms ook een probleempje met X in VPC op te lossen
Yeey jij 0wned!!
Thx het is nu helemaal opgelost :D

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
of je gebruikt VirtualServer 2005 r2 die ondersteund ook officieel linux distro's :)

en voor die 99 dollar hoef je het ook niet te laten

A wise man's life is based around fuck you

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:02

Cyphax

Moderator LNX
Nou nog makkelijker zou zijn een liveCD te starten, niet? Da's 99 dollar goedkoper dan VirtualServer 2005 r2 alvast. :P
VMWare heeft ook een gratis player trouwens en er is een mooie Ubuntu image beschikbaar, kost ook niets, als VirtualPC toch zou bevallen. :)

Saved by the buoyancy of citrus