Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Telefoon met computer verbinden via Bluetooth

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje een Sony Ericsson Z520i en heb vandaag mijn bluetooth dongle binnen gekregen, dus direct even installeren en zo. Eerst de software van de dongle zelf, dit is volgens mij wel goed geïnstalleerd want bij apparaatbeheer staan geen "vraagtekens" dus toen heb ik de bijgeleverde software geïnstalleerd (BlueSoleil), maar nou krijg ik steeds de foutmelding:"De toepassing kan niet worden gestart omdat packet.dll niet kan worden gevonden"
nou heb ik BlueSoleil al 2x opnieuw geïnstalleerd en steeds blijft dezelfde foutmelding.
Wat doe ik fout, en welk ander programma is aan te raden in combinatie met mijn telefoon?
Ik heb op Google al een beetje gezocht naar een ander programma maar ik had het idee dat dat niet echt ging werken voor mijn telefoon. Het gaat trouwens om deze usb Dongle:
http://www.mob-com.nl/view_product.php?product=Bluetooth%20Dongle%20100%20meter&searchlink=yes&search=BLUETOOTH&page=1

• bas.kb
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-11 23:07

bas.kb

BI'er :P

Installeer winPcap, die bevat de benodigde dll's.

hier te downloaden

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Probeer het wanneer het niet lukt anders in een van de volgende twee threads:

Het bluetooth ervaringen en problemen topic

Het SonyEricsson Z520 topic

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.