Even mijn probleem illustreren ik heb in mijn pc 2 identieke MAXTOR 250.0Gb SATA 16Mb 6L250S0 zitten. 1tje voor windows en programma's + backup en de andere voor puur date.
Ik heb een map waarin 23 000 bestandjes in staan elks van ongeveer 4mb groot, echter is het zo dat dit na ongeveer 2 dagen telkens problemen geeft dat de map ineens leeg is en of onleesbaar.
Dus wat doe je dan? Een schijfcontrole en hop alles werkt weer.
Dit heeft zich zo 4 keer herhaald totdak ik op het idee kwam al die bestanden in een aparte partitie te gooien, maar wat blijkt toch weer hetzelfde probleem.
Kan windows gewoon niet overweg met zoveel bestanden?
(het is op alle 2 de schijven dat dit probleem zich voordoet en enkel met grote hoeveelheden)
Ik heb een map waarin 23 000 bestandjes in staan elks van ongeveer 4mb groot, echter is het zo dat dit na ongeveer 2 dagen telkens problemen geeft dat de map ineens leeg is en of onleesbaar.
Dus wat doe je dan? Een schijfcontrole en hop alles werkt weer.
Dit heeft zich zo 4 keer herhaald totdak ik op het idee kwam al die bestanden in een aparte partitie te gooien, maar wat blijkt toch weer hetzelfde probleem.
Kan windows gewoon niet overweg met zoveel bestanden?
(het is op alle 2 de schijven dat dit probleem zich voordoet en enkel met grote hoeveelheden)
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama