Aangezien het ons (DS en mij) doel is DPC meer als een Stuffis Generalis te positioneren met een DPC tintje , hier even een persoonlijk verhaaltje van mij.
Bij de DPC crew, GoT crew en meeste ingewijden was het al bekend maar voor het plaatje ook nog maar even hier
Ik ben een tijd geleden aangewezen om 3 maanden op uitzending te gaan, en na verloop van tijd is het dan ook zover.
Ik vertrek a.s maandag 19:00 uur, na afscheid genomen te hebben van vrouw en monster, naar de Landmachtbasis Oirschot om een dag later naar de militaire luchthaven Eindhoven te gaan. Van Eindhoven is het een 2,5 uur vlucht naar Banja Luka (Bosnië) en dan alleen nog een ritje van 3 uur naar Bugojno
.
Ik als het goed is ben ik daarna binnen 5 minuten weer online
In de laatste week thuis zoveel mogelijk relaxen natuurlijk, maar soms gebeuren er toch onverwachte dingen. Je baas belt je op om je in de laatste dagen van je verlof naar een cursus te sturen
(eeeeeeecht niet dus
) en soms heeeeel soms ligt er ineens een pakket in je brievenbus.
Pakket ????
Voor mij ??
Voelt als een TShirt ??
Geen afzender ??
Open maken dan maar, en wat ik aantrof heeft me toch ff geraakt en ontroert:

en

Hoe het de komende weken eruit gaat zien is niet helemaal bekend maar het zal zeker druk worden. Dit kado van de DPC crew (crew bedankt
) heeft me toch een emotionele opsteker gegeven en ik zie alles wel met vertrouwen tegemoet, we gaan het wel beleven.
Edit:
Even de vragen hieronder beantwoord:
1. Ik ga voor de Marechaussee als Militaire Police man (MP) de EUFOR3 missie draaien
2. Het ouder logo spreekt denk ik nog steeds de meeste mensen aan of zow (heb het ts niet gemaakt
)
3. Ik heb al een paar LOWA army boots gekocht, goed gevoerd voor de kou daar
Bij de DPC crew, GoT crew en meeste ingewijden was het al bekend maar voor het plaatje ook nog maar even hier
Ik ben een tijd geleden aangewezen om 3 maanden op uitzending te gaan, en na verloop van tijd is het dan ook zover.
Ik vertrek a.s maandag 19:00 uur, na afscheid genomen te hebben van vrouw en monster, naar de Landmachtbasis Oirschot om een dag later naar de militaire luchthaven Eindhoven te gaan. Van Eindhoven is het een 2,5 uur vlucht naar Banja Luka (Bosnië) en dan alleen nog een ritje van 3 uur naar Bugojno
Ik als het goed is ben ik daarna binnen 5 minuten weer online
In de laatste week thuis zoveel mogelijk relaxen natuurlijk, maar soms gebeuren er toch onverwachte dingen. Je baas belt je op om je in de laatste dagen van je verlof naar een cursus te sturen
Pakket ????
Voor mij ??
Voelt als een TShirt ??
Geen afzender ??
Open maken dan maar, en wat ik aantrof heeft me toch ff geraakt en ontroert:

en

Hoe het de komende weken eruit gaat zien is niet helemaal bekend maar het zal zeker druk worden. Dit kado van de DPC crew (crew bedankt
Edit:
Even de vragen hieronder beantwoord:
1. Ik ga voor de Marechaussee als Militaire Police man (MP) de EUFOR3 missie draaien
2. Het ouder logo spreekt denk ik nog steeds de meeste mensen aan of zow (heb het ts niet gemaakt
3. Ik heb al een paar LOWA army boots gekocht, goed gevoerd voor de kou daar
[ Voor 11% gewijzigd door Pim. op 17-01-2006 18:49 ]
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME