Toon posts:

[2000] iis websites toevoegen als geclusterde resource

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een problem met toevoegen van een website in de cluster administrator (win2k). Ik kan zonder problemen de www service als een geclusterde resource toevoegen, maar dan wordt alleen de default website geclusterd. Echter ik heb 2 websites draaien die ik beide geclusterd wil hebben (failover, geen loadbalancing nodig in dit geval). Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg? (ik vermoed dat het een optie toevoegen is en ik ben natuurlijk aan't googlen etc, maar nog niets relevants gevonden).

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:47
Als je gewoon nog en Website Resource aanmaakt in je Cluster Administrator? Volgens mij kan je dan je Instance selecteren.

Verwijderd

Topicstarter
waarschijnlijk "Use a different IP address for each virtual server." gemist. vanmiddag even kijken of dat idd het geval was.

Verwijderd

Topicstarter
ok, problem solved.

In de cluster admin was deze website blijkbaar al eens geclusterd geweest, maar was niet meer zichtbaar in de cluster admin.
Ik heb de website opnieuw aangemaakt en de nieuwe website geclusterd. Dit ging zonder problemen. originele website stopgezet en klaar (migratie over 2 maanden, dus ik hou het bij deze workaround :))