Toon posts:

Nederland in achterhoede Firefox-gebruik - overbodige react

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen wat er zo overbodig is aan mijn onder staande reactie op het "Nederland in achterhoede Firefox-gebruik" nieuwtje van de frontpage? Zou me graag in het vervolg meer willen aanpassen zodat mijn reacties er wel blijven staan in het vervolg ;) Vooralsnog begrijp ik Γ©cht niet wat er fout aan is!
Echt waar, meer dan de helft van de reacties die er weer staan gaan alleen maar over één ding: Internet Explorer VS. Firefox. Wat heeft iedereen toch tegen IE als ik vragen mag? Onderbouw die mening waarom het zogenaamd voor nOObs is dan ook eens een keer, en ga niet in de wilde weg lopen rond te blaten dat het zuigt van hier tot ginder.

Waarom zou Firefox daarbij speciaal voor 1337 gebruikers zijn? Eigenlijk zie ik zelf niet zo goed in wat er nu zo 1337 aan dat stukje software is hoor. Mensen die alles op zo'n manier beredeneren horen wat mij betreft gewoon niet thuis op deze website, en horen daarbij al helemaal niet thuis in de ICT wereld! Dat zwart/wit gedoe omtrend programma's is echt belachelijk vind ik. Ik heb namelijk zelf ook al een hele hoop stukjes software zelf geprobeerd, en daaronder vallen ook IE en Firefox. Allebei hebben ze zowel hun voordelen als hun nadelen. Hierbij is de gebruiker de gene die dient te kijken welke dingen nu zwaarder wegen tegenover de ander. Vind hij of zij IE beter werken naar eigenmening dan Firefox, wat is dat dan voor een probleem als ik vragen mag?

Dit is weer net zo'n verhaaltje als we normaal gesproken zien bij het Microsoft gebash als er weer eens een nieuwtje verschijnt over Linux of iets dergelijks. Mensen lijken Microsoft echt van top tot teen te haten, en God mag weten waarom... Daarbij zitten dat soort kneuzen wel hun reply's te typen achter een Windows XP machientje! Echt belachelijk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dat hij op overbodig staat komt waarschijnlijk omdat je een paar positieve dingen over IE zegt, en de zaak probeert te nuanceren. Dat is ongewenst bij veel tweakers (immers, alles van MS, dus niet alleen IE, is rechtstreeks van Satan afkomstig, of zoiets schijnt de opinie te wezen).

Anyway, heb hem weer op +1 gezet. Tis geen +4-materiaal, maar 0 is toch echt te weinig.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:00

botoo

πŸ’€ too old to die young

Dat 'roem' van dat Firefox draadje gaat nog harder dan het draadje zelf, het lijkt een ouderwets bash en Zealot sessie te worden waar weinig inhoudelijk en ontopic gereageerd lijkt te worden.

Als ik zo naar hetgeen je quote dan kan ik me een lage score wel voorstelen, je hebt het immers vooral over de reacties en de bashers en verder niet veel ontopic. Ik je reactie wel begrijpen, en je legt het een stuk netter uit dan veel anderen doen :Y) .

Wmb hoef je iig niet onder het maaiveld te verdwijnen :).

FXDLS 'S&S edition'

πŸ’€ memento mori πŸ’€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RwinG
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-08 20:45
Het loopt een beetje uit de hand in het laatste FF topic, het verschil tussen +1 en -1 is wel erg groot aan het worden. Meningen over FF worden radicaal weggemod terwijl dat hier juist wel mag lijkt me. We zoeken toch naar een oorzaak van het hoe en waarom van deze uitslag.

Kan een objectief iemand hier even langslopen?

nieuws: Nederland in achterhoede Firefox-gebruik

EDIT: oops sorry moest in TMF ja..

[ Voor 6% gewijzigd door RwinG op 17-01-2006 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

FA > TMF

Professioneel Hyves-weigeraar