[XP] partmgr device uitroeptekens, geen geluid*

Pagina: 1
Acties:

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-03 13:50
Het zit als volgt in elkaar.. In windows stopt ineens mijn geluidskaart ermee. Als ik in het apparaten beheer keek, dan stonden er vette uitroeptekens. En bij die uitroep tekens stond dat de drivers dus niet goed op mijn hdd stonden, dus toen dacht ik in installeer gewoon de drivers opnieuw. Dat had ik dus gedaan. Effect was dus uitroeptekens bij het apparatenbeheer. Toen geluidskaart van mijn Asus A7V8NX-Deluxe uitgezet, in veilige modus er alles uit apparaten beheer gegooit en in de bios dat ding weer aangezet en drivers weer opnieuw geinstalleerd. Nog hetzelfde resultaat. Bij serial , parport en partmgr in apparaten beheer staat nu een uitroeptekentje achter. Weet iemand nu wat ik hier moet doen ? Behalve herinstalleren dan dus he :D

• QSYS
parport is al weer in orde.. bleek de uitgeschakelde printerpoort te zijn in de bios.. Nu de rest nog ..

• QSYS
serial is ook al weer opgelost, maar die laatste parport dus die werkt nog steeds niet. Geen flauw idee wat dit was.. Serial was dus de serialport die in de bios uitgeschakelt stond.

• QSYS
Door partmgr doet mijn geluidskaart onboard het nog steeds niet :( Da's de enigste die ik nog niet kon vinden waar het voor nodig is enzo. Nero heb ik ook al weer gedeinstalleerd.

Verwijderd

QSYS schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 19:18:
Door partmgr doet mijn geluidskaart onboard het nog steeds niet :(
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk, partmgr dient namelijk voor het Partitiebeheer.
En ik denk dat het beter is om de edit-knop te gebruiken, in plaats van steeds je topic te kicken :)

En wat meer informatie kan natuurlijk ook geen kwaad.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2006 19:33 ]

• QSYS
Het gaat hier om een systeem. AMD 3000+ , Maxtor 160 Gig, 1 gig geheugen en een asus A7V8NX-Deluxe moederbordje. zonder brander of wat dan ook er in. Oh ja nog een ATI 9800 Pro. Systeem draait service pack 2 windows xp. Tja, nieuwste drivers van microsoft online en de nieuwste nforce drivers.

En ja inderdaad stom om mijn berichtje niet te editten. Wou de post gewoon ff up to date houden. Had inderdaad gewoon moeten editten.

[ Voor 19% gewijzigd door QSYS op 17-01-2006 22:31 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welk device in je BIOS staat nu nog met een uitroepteken? :)

• QSYS
alleen partmgr.. maar daar vind ik niets terug in de bios

Ben al die tijd op het slapen gaan na nog aan het zoeken geweest. Maar nog steeds geen geluid.

[ Voor 47% gewijzigd door QSYS op 18-01-2006 11:47 ]

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Ik wil niet vervelend doen, maar heb je de nieuwste NForce drivers al geprobeerd?

Ik heb zelf de A7N8X-Deluxe, of staat die N bij mij voor NForce, en bij jou de V voor Via oid?

* CodeCaster zoekt even...

Maar installeer de nieuwste drivers!

En ik geloof eerlijk gezegd niet dat ie er "ineens" mee stopte... Of je moet een spanningspiekje hebben gehad?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• QSYS
Het is gewoon een Nforce chipset.. maar die heb ik er nu uitgegooit.. Topic kan dicht probleem maar weer voor laters
Pagina: 1