Toon posts:

Steeds stilvallen verbinding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Steeds valt tijdens het internetten om de zoveel tijd m'n verbinding stil.. de verbinding wordt niet verbroken, alleen wordt er gewoon geen data heen en weer gezonden, soms tot meer dan een minuut lang, waardoor dus steeds bijv. Napster-downloads cancellen.. ik bel met ISDN in op Wanadoo of Raketnet, in ieder geval bij Raketnet, maar ik geloof dat het bij Wanadoo ook was..

Iemand een idee waar het aan kan liggen, of hoe ik het kan verbeteren ?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

welk OS, en wat voor ISDN kaart heb je ?
Nieuwe drivers al geprobeerd?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025

BitBit3r

Lid

Heb ik hier ook last van ja....
surfen wil niet meer, maar downloaden gaat wel gewoon door, en na 1 min doet alles het gewoon weer.

Ik draai windows98se en heb een netcard 1 van KPN.

Wat er ook gebeuren moogh...

Verwijderd

Topicstarter
Precies hetzelfde, een Netcard I en W98SE..

Mijn vermoedens gingen eerst uit naar een probleem met IE 5.0 of ICQ, met name het eerste, gebruik jij ook IE 5.0 ?

Verwijderd

Ik heb hier ook last van alleen is het bij mij met een mac op Chello iemand een suggestie hoe dit op te lossen kabels en hub zijn gecheckt ook kabelmodem is gereset

een suggestie zal mij zeer op weg helpen

Bij voorbaat dank en vriendelijke groet Kasper

Verwijderd

Ik heb hier dus ook last van, zomaar ineens gekregen.
Mij valt het wel op dat het in win ME erger is als in Win98.
Alle versies van IE heb ik al geprobeerd maar dat helpt ook niet.
Hebben jullie al een oplossing gevonden??

Verwijderd

Ik heb het trouwens ook al met verschillende modems geprobeerd wat ook niet hielp.
1. Tornado isdn modem
2. Eicon Diva isdn modem

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
"ik geloof dat het bij wanadoo ook was"???

Ga dat eens wat beter uitzoeken. Dan weet je dat het probleem bij jou ligt...anders misschien wel gewoon bij raketnet.

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

• Zoetemelk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-10-2024
als je verbinding na een tijdje geen data meer geeft kan het wel eens liggen aan je externe toegang (win 98 iig). verwijderen en installeren van externe toegang wil nog wel eens een oplossing geven. (in mijn tijd van helpdesken bij planet in ieder geval wel).
voor isdn kaarten geld meestal dat daarna de isdn kaarten ook weer opnieuw geinstalleerd moeten worden dus let daar oof ff op..
soms is het zelfs slim om als je je isdn kaart installeerd en hij vraagd om bestanden te overschrijven dat je dan de originele windows bestanden voor de externe toegang blijft gebruiken...
hopelijk hebben jullie hier wat aan...

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Bij mijn vriendin thuis hebben ze het ook.. Maar.... alleen als de PC in standby heeft gestaan. Als je dus lekker online wilt, dan moet je eerst ff opnieuw opstarten.. :(

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
om de lijst maar aan te vullen: ik heb het ook, en ik heb kabel bij @home...

De helpdesk weet weer van niets. De verbinding valt niet weg maar er wordt gewoon nix verzonden/ontvangen ... :(

Verwijderd

Ja, dat klopt ja ,de verbinding wordt niet verbroken maar hij stopt gewoon om de zoveel tijd een minuut met data heen en weer zenden.
De verbinding is dan gewoon even zo dood als een pier.
Ik snap er echt niks van ,en naar de helpdesk bellen doe ik nog geen eens ,want dat heeft gewoon helemaal geen zin.
Maarruh ik heb nog geen oplosing gezien?
Kan iemand ons helpen??

Verwijderd

Ik heb dit ook gehad... Heel irritant, maar met Win2k heb ik geen problemen meer!

Heb trouwens een NetCard II en het gebeurde bij alle providers.

Verwijderd

Ik heb precies het zelfde!

Alleen met Chello maar iemand in de straat heeft ook chello en heeft ook het zelfde probleem

Verwijderd

Ik zie wel dat er best wel veel zijn die er ook last van hebben,maar weet niemand hoe ik het oplos in winME?
Kan ik niks instellen/veranderen in het register?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Op donderdag 21 juni 2001 21:51 schreef AA het volgende:
Ik heb precies het zelfde!

Alleen met Chello maar iemand in de straat heeft ook chello en heeft ook het zelfde probleem
dat heb ik hier ook gehad (spijkenisse)
ik moest dan de pc rebooten om weer data te krijgen. de hele stad had er last van, maar sinds vorige week is het probleem er niet meer (UPC werd misschien wakker :? )

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Het probleem is opgelost:

Mijn Realtek netwerkkaart zit op dezelfde IRQ
als mijn isdn modem.
Netwerkkaart heb ik uitgeschakeld en het is over.
Ik hoop dat jullie er misschien ook iets aan hebben.
Pagina: 1