Ik heb een probleem met mijn MSN. Tot 2 weken geleden kon ik vrolijk op mijn pc msnnen, maar de laatste tijd krijg de melding: Niet mogelijk tot aanmelden, probeer het later opnieuw.
Ik vond het toch wel eens tijd voor een schone installatie, maar na mijn schone installatie werkt het nogsteeds niet!!!
Ik heb de volgende dingen al geprobeerd:
- Antivirus & Spyware
- Andere Netwerkkaart
- Anders Netwerkkabel
- MSN 7.5 en 8.0 beta
- Laptop aangesloten op de UTP kabel van m'n pc (op m'n laptop werkt msn dan wel gewoon)
Zodra ik een andere IM installeer zoals IM2 of trillian werkt het wel gewoon, deze wil ik echter niet gebruiken.
Bij msn zit ook nog zo'n probleem oplos tool, die loopt je instellingen na, echter geeft die aan dat alles goed is.
Is iemand anders al eens dit probleem tegengekomen? Ik snap het echt nie meer
Pc specs:
AMD 2800+
1,5GB DDR
Asus A7V333
3com NIC
Windows XP SP2 NL
Symantec Antivirus Coöperative
P.S. Skype en Voipbuster doen het wel gewoon...
Ik vond het toch wel eens tijd voor een schone installatie, maar na mijn schone installatie werkt het nogsteeds niet!!!
Ik heb de volgende dingen al geprobeerd:
- Antivirus & Spyware
- Andere Netwerkkaart
- Anders Netwerkkabel
- MSN 7.5 en 8.0 beta
- Laptop aangesloten op de UTP kabel van m'n pc (op m'n laptop werkt msn dan wel gewoon)
Zodra ik een andere IM installeer zoals IM2 of trillian werkt het wel gewoon, deze wil ik echter niet gebruiken.
Bij msn zit ook nog zo'n probleem oplos tool, die loopt je instellingen na, echter geeft die aan dat alles goed is.
Is iemand anders al eens dit probleem tegengekomen? Ik snap het echt nie meer
Pc specs:
AMD 2800+
1,5GB DDR
Asus A7V333
3com NIC
Windows XP SP2 NL
Symantec Antivirus Coöperative
P.S. Skype en Voipbuster doen het wel gewoon...