[iPod] Line-out zonder geluid

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-10 16:23
Ik heb een iPod Nano met dock gekocht en die wil ik aansluiten op m'n stereo:
http://www.sony.nl/view/S...egory=HFS+CD+Music+System
Afbeeldingslocatie: http://www.vanpraat.com/sound/sony.jpg

De pc is hier ook op aangesloten, beide op de 'portable audio input', want hij heeft geen aux :s De pc geeft iig gewoon geluid, maar die iPod geeft geen geluid :s Het lijkt me sterk dat m'n stereo het niet zou kunnen versterken :s Of zou dit dan toch het geval zijn?
Die 'portable audio input' is eigenlijk gewoon AUX, alleen dat met een 3.5mm stereo jack ingang (1 stuk dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:31

Nitai

Live the life you love.

Je geeft aan dat je een Nano met dock heb gekocht, maar sluit je het ook daadwerkelijk aan via je dock? Dat zou namelijk wel moeten....en niet direct vanaf je Nano naar je stereo.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
Nitai schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 16:26:
Je geeft aan dat je een Nano met dock heb gekocht, maar sluit je het ook daadwerkelijk aan via je dock? Dat zou namelijk wel moeten....en niet direct vanaf je Nano naar je stereo.
jup, ik steek stekkertje in de line-out achterop het dock...dus niet in de nano zelf.

Nog iets kleins, ik heb ff geprobeer op m'n line-in van m'n pc, dat werkte wel! Het volume is echter wel een heel stuk lager dan bijv. winamp. En toch staan beide schuifjes (die schuifjes die je krijgt te zien als je rechteronderin op dat luidsprekertje klikt (volume eigenschappen dus)) op maximaal (wave en line in!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:03
Misschien iets heel geks:
staat het volume maximaal. Dan komt er geen output via het dock. Het volume moet onder maximaal staan. Waarom dit is weet ik ook niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
Dit maakt idd verschil, maar het volume blijft wel heel laag, ik moet m'n stereo op maximaal zetten om beetje muziek te kunnen horen (mss wat overdreven, maar hij gaat helemaal niet hard...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-10 19:11

chem

Reist de wereld rond

topictitle aangepast: ":s" verwijderd.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 10:21

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

misschien gopod gebruiken? volgens mij helpt dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
Lt. Marx schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 17:02:
misschien gopod gebruiken? volgens mij helpt dat...
als ik het zo bekijk is goPod slechts om volume tijdens afspelen via de normale headphones-out af te spelen...dus staat, als je het mij vraagt, los van Line-out.
Pagina: 1