Toon posts:

Nieuwe mobiel, gadgetmoe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!
Een enigsinds luxe probleem, ik ben namelijk opzoek naar een nieuwe mobiel.
Topics zat hier op got, maar vooral over nieuwe gadget-mobiels. terwijl ik dat eigenlijk zat ben.
De laatste paar jaren heb ik smarthphones gehad (spv , c500, nu een sp5m nadat de c500 kapot gevallen was) en hoewel ik daar redelijk vrolijk mee was (leuk, gadgets! :9~ ) ben ik daar nu wel een beetje moe van.
Met m'n c500 was ik redelijk tevreden, ware het niet dat er een paar domme bugjes in zaten en het eigenlijk altijd wel "wat" was (om maar niet over de spv 1 te gebinnen |:( ). Nu ter vervanging een sp5m van i-mate geregeld welke wederom als een vooruitgang voelt (nu ook wifi, groot scherm etc etc), maar ik zit bij mezelf te denken "hoe vaak gebruik ik dit nu?". En het antwoord is: eigenlijk nooit dat het echt belangrijk is.

Dit is dan wel weer een telefoon van zo'n 400 euro nieuwprijs (heb ik hem niet voor, maar dat doet niet af aan de waarde die ik er in feite mee verspil daar ik hem ook kan verkopen) welke eigenlijk veelsteveel kan en vaak lichtelijk te kort schiet bij de voor mij echt belangrijke punten (grootte, robuustheid, grotere toetsjes, simpel telefoneren, fm radio).

Hiervoor ben ik dus opzoek naar een vervanger, maar heb geen id waar naar ik op zoek moet.
belangrijke punten zijn:
-bellen/sms-en zonder gezeik
-standby tijd
-robuustheid, grootte en logische layout.
-prijs (2ehands is geen probleem, maar moet dan wel <150 euro blijven)
-moet er wel beetje vlot uit zien, ben immers jong en het oog wil ook wat ;)
-fm radio
-geschikt voor mini-sd cardjes en mp3 afspeel mogenlijkheden

Vooral dit laatste gooit roet in het eten, want er zijn zat simpele telefoons die aan de 1e 5 eisen voldoen, maar zodra er geschiktheid voor mini-sd cardjes en mp3 afspeel mogenlijkheiden bij komen kom ik weer uit bij de uitgebreide telefoons als smarthpones en bijv de k750 etc van ericson waar ik geen trek in heb.

Nu is mijn vraag dus: Bestaat er zo'n telefoon of ben ik opzoek naar het onmogelijke?
Is er wellicht een site waar je makkelijk de modellen van verschillende fabriekanten kan sorteren op functies?
Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat er niet meer mensen met zulke eisen zijn

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2006 15:59 ]

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

wat ik dan weer niet snap is dat je wel een dikke accu wil, maar ook aan de gang gaat met FM radio en MP3 zut, lijkt me dat dat elkaar sowieso bijt, omdat je standbytijd daar dramatisch van achteruit gaat.

Als je die laatste 2 opties nou zou schrappen zou ik zeggen "niks mis met een good old nokia 6310i"

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

Topicstarter
lange accu tijd moet je niet lezen als dat het de bedoeling is dat ik 3 weken in de bush bush moet kunnen zitten, maar de smarthpones halen zo'n 4 dagen op stand by, met frutsels in gebruik (vooral wifi) gaat dat hard omlaag en zal je eerder aan 2 a max. 3 dagen zitten en langer moet er toch wel in zitten?

Mp3 is een eis omdat ik daar nu al 3 jaar aan gewend ben en hier nog een 512mb mini-sd cardje heb liggen met m'n muziek er op. Fm-radio is iets wat ik altijd mis op m'n telefoon en lijkt me toch geen absurde eis aangezien dit er al jaren is (behalve op smarthpones dan :()

overgens is een 6310i niet echt wat ik versta onder "vlot uiterlijk" en de grootte van de telefoon is denk ik nog vervelender (lang) dan m'n huidige smarthpone

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2006 16:07 ]

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-02 10:22

trimakassi

haapsie is eepsie!

wat aan je eisen voldoet is een N80. kWeet het, geen simpel ding, maar op papier heeft 'ie het. Misschien gratis bij abo verlengen?

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Vooral dit laatste gooit roet in het eten, want er zijn zat simpele telefoons die aan de 1e 5 eisen voldoen, maar zodra er geschiktheid voor mini-sd cardjes en mp3 afspeel mogenlijkheiden bij komen kom ik weer uit bij de uitgebreide telefoons als smarthpones en bijv de k750 etc van ericson waar ik geen trek in heb.
De topicstarter geeft aan geen uitgebreide smartphone te willen, de N80 valt dus af. Je kunt eventueel op www.nieuwemobiel.nl vrij uitgebreid zoeken naar toestellen op basis van functies.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

heb ook tijdje rongelopen met een qtek s100. bah bah, met zon irritant pennetje smsen. houd je altijd wel bezig met de vele software die ervoor beschikbaar is, maar na een tijdje raak je er echt op uit gekeken. heb nu de k750i, de alleskunner ! als ik jou was zou ik voor de w810i gaan, de looks van w800 en k750 gemixt :)

Verwijderd

is de Nokia 6230(i) niets?
ik heb bijna 2 jaar een 6230 gehad (tot m'n vriendin hem kwijt maakte) en het is de beste telefoon die ik ooit gehad heb
voldoet aan al je punten, behalve misschien de vormgeving, maar dat is persoonlijk
enig minpuntje is dat de radio geen stereo is

het is een telefoon die 2 jaar geleden gelanceerd is en nog steeds prima kan meekomen met de nieuwere gsm's

• ShadowLord
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Mischien nog een beter idee:
Koop een telefoon die aan je eeste eisen voldoet (t/m uiterlijk) en koop een MP3 speler die aan de rest voldoet. Je bent dan waarschijnlijk veel goedkoper uit en heb je niet al te veel frutsels. Plus je kan nog steeds bellen als je MP3 speler leeg is 8)7

Zelf gebruik ik een Nokia 3315 die eigenlijk aan al je telefoon eisen voldoet, behalve dan uiterlijk. Voor mij is ie (op het moment) ideaal, want ik wil gewoon een no-nonsense telefoon. :)

[ Voor 5% gewijzigd door ShadowLord op 18-01-2006 11:45 ]

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 04:04:
is de Nokia 6230(i) niets?
ik heb bijna 2 jaar een 6230 gehad (tot m'n vriendin hem kwijt maakte) en het is de beste telefoon die ik ooit gehad heb
voldoet aan al je punten, behalve misschien de vormgeving, maar dat is persoonlijk
enig minpuntje is dat de radio geen stereo is

het is een telefoon die 2 jaar geleden gelanceerd is en nog steeds prima kan meekomen met de nieuwere gsm's
die is idd interessant, jammer dat ie geen stereo fm heeft! heeft de i-versie dat ook niet?
/me zoekt

ik zie op nieuwemobiel en hier in het topic over die telefoon dat (de i versie iig) wel stereo is ! jammer dat hij mmc gebruikt en niet (mini) sd .. zal ik een mmc kaartje moeten scoren.
ShadowLord schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 11:44:
Mischien nog een beter idee:
Koop een telefoon die aan je eeste eisen voldoet (t/m uiterlijk) en koop een MP3 speler die aan de rest voldoet. Je bent dan waarschijnlijk veel goedkoper uit en heb je niet al te veel frutsels. Plus je kan nog steeds bellen als je MP3 speler leeg is 8)7

Zelf gebruik ik een Nokia 3315 die eigenlijk aan al je telefoon eisen voldoet, behalve dan uiterlijk. Voor mij is ie (op het moment) ideaal, want ik wil gewoon een no-nonsense telefoon. :)
jup, maar ik vind het dan wel weer fijn dat het in 1 apparaatje zit. en zeker omdat ik al een 512mb sd-cardje heb..
SYQ schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 03:19:
heb ook tijdje rongelopen met een qtek s100. bah bah, met zon irritant pennetje smsen. houd je altijd wel bezig met de vele software die ervoor beschikbaar is, maar na een tijdje raak je er echt op uit gekeken. heb nu de k750i, de alleskunner ! als ik jou was zou ik voor de w810i gaan, de looks van w800 en k750 gemixt :)
nu is een sp5m wel een echte telefoon een geen pda met phone functies als bijv. jouw s100.
Hoe dan ook, een k750i (en later) heb ik overwogen maar vind ik weer teveel functionaliteit hebben (en te duur en te groot).

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2006 13:57 ]

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03-2025
Het hoeft toch niet per se een mini-sd slot te zijn? je kan die mini-sd kaartjes ook ombouwen tot een normaal sd kaartje.. Neemt je range behoorlijk toe, ik geloof dat er best veel nokia's zijn die aan je eis voldoen.

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 13:45:
[...]

die is idd interessant, jammer dat ie geen stereo fm heeft! heeft de i-versie dat ook niet?
* Yellowneck zoekt

[...]

jup, maar ik vind het dan wel weer fijn dat het in 1 apparaatje zit. en zeker omdat ik al een 512mb sd-cardje heb..

[...]

nu is een sp5m wel een echte telefoon een geen pda met phone functies als bijv. jouw s100.
Hoe dan ook, een k750i (en later) heb ik overwogen maar vind ik weer teveel functionaliteit hebben (en te duur en te groot).
Zowel de 6230 als de 6230i hebben FM Radio functionaliteit aan boord. Staat ook op www.nokia.nl

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Verwijderd

Topicstarter
dat zag ik net.. ik dacht dat hij mono fm had zoals de poster boven mij zei.
Verbal_Kint schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 13:51:
Het hoeft toch niet per se een mini-sd slot te zijn? je kan die mini-sd kaartjes ook ombouwen tot een normaal sd kaartje.. Neemt je range behoorlijk toe, ik geloof dat er best veel nokia's zijn die aan je eis voldoen.
dat klopt, de 6230i lijkt me reuze interessant (ook voor <150 2ehands te vinden lijkt me). Jammer dat hij mmc kaartjes slikt, maar die kan ik vast wel ergens op de kop tikken of ruilen

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2006 14:04 ]

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Ok, Trim geeft het niet zomaar op... ;)
Het is lastig om een non-smartphone te vinden die toch aan je eisen voldoet, maar wat vind je van een Nokia 6270 (buitenland bestellen) of 6280? Dan alleen nog het puntje prijs...Los nieuw ben je waarschijnlijk het dubbele van je budget kwijt, maar nogmaals met verlenging van je abo of nieuw abo kun je 'm mss "gratis" krijgen.
Edit: Oh, het noeft niet per se mini-sd te zijn? Dan kijken we even verder...

[ Voor 13% gewijzigd door trimakassi op 18-01-2006 14:14 ]

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verbal_Kint schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 13:51:
Nokia's kunnen niets met SD kaartjes. Nokia maakt gebruik van MMC kaartjes of reduced size MMC.
Hoewel een MMC in de meeste SD kaartslots kan worden gebruikt, geldt dit niet andersom.
Voor miniSD en rsMMC zijn geen uitwisselingsmogelijkheden, de vorm is anders.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

De huidige en ouwere niet nee, maar wat eraan zit te komen kan wel degelijk met mini-sd om gaan; N80/6270/6280/E70/E61

Verwijderd

Topicstarter
das waar, maar die krengen zijn weer te duur, te uitgebreid en te log.

Vooralsnog staat de 6230i me wel aan, hoewel ik een beetje het topic aan het doorspitten ben en af en toe wat bedroefends over de stand by tijd zie (2 dagen lees ik bijv !)

Verwijderd

Topicstarter
even een bescheiden schop.

Zelf even rondgekeken en een 6230i of bijv de samsung e730 zijn telefoons die opzich prima aan m'n eisen voldoen. Probleem is dat beide (voor zover ik kan lezen) een belabberde stand by tijd hebben (2 a 3 dagen bij normaal gebruik :X). Iemand met suggesties voor betere gegadigden?

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ben bang dat je het eerlijkgezegd een beetje kunt vergeten dat je vind wat je zoekt. Eigenlijk omdat eh, het afspelen van mp3 en radio zodanig veel energie verbruikt (radio wel minder ivm mp3) dat je nooit die week standby tijd zal halen die je wilt. Ik ken genoeg mensen die bijvoorbeeld een smartphone kopen, een Nokia 6600, Imate SP5m, Orange SPV M500 etc. maar die nog niet eens de helft van de functies gebruikt. Die ook meerdere malen per week hun accu moeten opladen terwijl bijvoorbeeld een Nokia 2600 makkelijk een week standby meegaat, ook met regelmatig bellen.

Misschien een vreemd voorstel, maar koop een mooi klein mp3 spelertje met een mini-SD slot en een robuust toestel zonder al die poespas die je batterijtijd verpest? Ik kan me voorstellen dat dat neit is wat je wilt, ik heb namelijk hetzelfde probleem (gehad) en heb me erbij neergelegd dat ik iedere 2/3 dagen mn batterij op moet laden :) Dat moet toch geen probleem zijn lijkt me als er aan je overige eisen wel voldaan is?

[ Voor 10% gewijzigd door J0YR1D3R op 19-01-2006 11:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
misschien heb je wel een punt.. dan maar op zoek naar een hele simpele telefoon (is wel moeilijk want gadgets zijn kinda verslavend :X)

• J0YR1D3R
  • Niet online
Of je moet jezelf erbij neerleggen dat je geen telefoon vind die zo lang meegaat.. Maar wel de overige functies heeft.

Een K750 is geen smartphone (half Nederland loopt ermee, ik zou hem niet kopen, hou van exclusiviteit qua telefoon :)) en heeft toch alle functies die je zoekt. Hoe het met de robuustheid zit weet ik niet, lees wel redelijk veel verhalen dat na 1x vallen het toestel al weigert.. Tegenwoordig kan een telefoon nog maar weinig hebben lijkt, mijn SX1 is ook wel is gevallen maar die doet het na 1,5 jaar nog steeds prima. Valt me erg mee eerlijkgezegd :)

Een losse mp3 speler + telefoon is waarschijnlijk wel duurder dan alles in 1. Vind zelf dit wel een mooie mp3 speler.

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3shop.nl/images/product/image.php?id=20323
clickable
Koop je een simpel toestel erbij zoals een Nokia 3120.
  • Afmetingen 102 x 46 x 20 mm
  • Gewicht 84 gram
  • Inhoud 67 cc
  • Standbytijd 410 uur
  • Beltijd 360 minuten

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-02 00:42

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 15:57:
Nu is mijn vraag dus: Bestaat er zo'n telefoon of ben ik opzoek naar het onmogelijke?
Volgens mij komt de Samsung x700 wel in de buurt van jouw wensen.

Afbeeldingslocatie: http://img.gsmarena.com/i/pics/samsung/samsung-x700-00.jpg

Hier staat een review

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

• arnax
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-12-2020

arnax

Penguins rock!

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 11:23:
even een bescheiden schop.

Zelf even rondgekeken en een 6230i of bijv de samsung e730 zijn telefoons die opzich prima aan m'n eisen voldoen. Probleem is dat beide (voor zover ik kan lezen) een belabberde stand by tijd hebben (2 a 3 dagen bij normaal gebruik :X). Iemand met suggesties voor betere gegadigden?
Standby tijd van zowel de 6230 als de 6230i zijn niet geweldig, maar hebben wel alle functies die je zoekt en niet teveel onnodige dingen (misschien de camera ;) )
Uiterlijk van beide modellen vind ik persoonlijk wel mooi, lekker strak en weinig om af te breken. Verder is de telefoon ook erg robuust en gebruiksvriendelijk..

Stereo is aanwezig ;)

[ Voor 4% gewijzigd door arnax op 19-01-2006 14:27 ]

• J0YR1D3R
  • Niet online
Deacon schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 12:17:
[...]

Volgens mij komt de Samsung x700 wel in de buurt van jouw wensen.

[afbeelding]

Hier staat een review
Op papier inderdaad een mooie telefoon, ware het niet dat in de review dit staat:
The battery is 800mAh Li-Ion. As the manufacturer claims, it is capable of 220 hours in the standby mode and up to 5 hours in the talk one. In Moscow networks the handset averagely worked for 2.5 days with 45 minutes of talks and up to 30 minutes of using other functions. Working with the memory card will considerably shorten the battery life, so, listening to the player for 3 hours and 20 minutes of talking on the phone will give only about a day. Listening to the radio influences approximately the same way. Average user will have the device working about 2 days with moderate use. The max working time is three days, which is reachable with extremely little use of extra functions and little calls. The battery will completely recharge in 1.5 hours.
Dat is net zoveel als een K750 ongeveer meegaat? Dus het enige argument wat overblijft is dat dit toestel misschien goedkoper is. Hij is trouwens ook nog niet verkrijgbaar volgens mij, of in ieder geval zeer beperkt.

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat ik er wel uit ben.. ik zie helaas dat als er een toestel is dat aan m'n eisen zou voldoen dat deze alsnog te duur zal zijn (dat heb ik simpelweg niet meer over voor telefoons).

Ik ga nu maar opzoek naar een simpele telefoon 2ehands voor < 100 euro en wellicht een los mp3 setje erbij. denk nu zelf aan een leuke e700 (klein, leuke accuduur en vlot uiterlijk)

• m_a_rnix
De hema heeft een MP3 speler zonder geheugen voor 15 euro las ik laatst. Zit wel een SD slot in.

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-02 10:43
Verbal_Kint schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 15:57:
De hema heeft een MP3 speler zonder geheugen voor 15 euro las ik laatst. Zit wel een SD slot in.
Die dingen zie je op beursen en ebay ook wel 'ns. Vraag me af hoe de geluidskwaliteit is daarvan.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Dat kan ik jullie vertellen: Bagger...Heb 'm bij de Hema gekocht want ik had nog mn 1 gb sd van mn dooie Sendo over. In feite kan ie exact hetzelfde als de iPod shuffle, maar daar houd de vergelijking ook echt op. Ik luister nu veel klassieke muziek de laatste tijd en dan heb je wel eens zacht stuk...niet normaal wat voor ruis je dan hebt. 't Is een leuke gadget, maar ik zou een paar tientjes meer neertellen voor iets waar enigszins fatsoenlijk geluid produceert. Succes met de zoektocht :)

Edit: Dit ding dus

[ Voor 10% gewijzigd door trimakassi op 20-01-2006 04:26 ]

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-02 17:46

Zak

Dat standby verhaal van de 6230 spreek ik tegen. Voordat ik een S100 kocht heb ik een jaar rondgelopen met een 6230. Een keer per 4 of 5 dagen een uurtje aan de lader en dat was het. En ik bel veel. Zeker een 2,5 uur per dag. Paar mp3tjes luisteren op een dag... Nee standby tijd van dat ding was prima.

• arnax
  • Laatst online: 30-12-2020

arnax

Penguins rock!

Zak schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 06:44:
Dat standby verhaal van de 6230 spreek ik tegen. Voordat ik een S100 kocht heb ik een jaar rondgelopen met een 6230. Een keer per 4 of 5 dagen een uurtje aan de lader en dat was het. En ik bel veel. Zeker een 2,5 uur per dag. Paar mp3tjes luisteren op een dag... Nee standby tijd van dat ding was prima.
Ik heb een 6230i en had(en heb) hiervoor een 6230 gehad. Dan zal het waarschijnlijk aan mijn gebruik hebben gelegen, maar de stand-by tijd van +/- 3 dagen vond ik niet echt denderend.

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:34
Nokia 5140 komt volgens mij wel aardig in de buurt

Afbeeldingslocatie: http://www.mobiles-actus.com/photos/telephone/205x268/nokia-5140-2.jpg

In ieder geval robuust..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-02 10:28

ScSi

Belg.

arnax schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 08:20:
[...]
Ik heb een 6230i en had(en heb) hiervoor een 6230 gehad. Dan zal het waarschijnlijk aan mijn gebruik hebben gelegen, maar de stand-by tijd van +/- 3 dagen vond ik niet echt denderend.
Gewoon je software eens laten updaten, heb ik ook gedaan. Standby tijd ging van nog geen 2 dagen naar > 5 dagen..

• RAF1
  • Laatst online: 20-09-2024
arnax schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 08:20:
[...]

Gebruik nu de 6230i en had hiervoor de 6230. Heb daar voor Ericsson's en Siemens telefoons gehad, maar de stand-by tijd van de Nokia's vindt ik nog altijd het beste.

• BackSlash
  • Laatst online: 07-02 10:18
Misschien een tip, ik heb vroeger een Nokia 6510 gehad... is zegmaar de bekende 8310 met een ander frontje, en een blauw verlicht lcd ipv wit:
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/nokia/6510/piccol.jpg

Gewicht: 84 g
Afmetingen: 97 x 43 x 20 mm, 67 cc

Voldoet aan de eerste 5 eisen. Standby tijd was ik vooral erg over te spreken, dat was meer dan een week. Zit ook een FM radio op die stereo is (mits je de zender goed ontvangt ;)).

Hij is klein, licht en compact maar desondanks zeer stevig. Heb hem 3 jaar in gebruik gehad naar alle tevredenheid.

Is vast wel ergens voor een klein bedrag te vinden 2ehands.

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 64GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Ik heb de Nokia 6230i sinds een paar dagen. Ben er heel erg over te spreken! Het enige waar je nog mee zit is dat jou kaartje er niet inpast. Maar ik heb hem bij the phonehouse gekocht. En daar kreeg ik 25 euro korting als ik me oude mobiel inwisselde. Dus dat heb ik gedaan en toen hoefde ik nog maar 14 euro bij te betalen voor een MMC 512 mb kaartje!

4620 Wp PV ZZO 52° | VW ID.7 Tourer Pro LE '25

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.digitaltechnews.com/news/images/sony_ericsson_w900_walkman_phone.jpg

_/-\o_

• m_a_rnix
Dat apparaat is HUGE

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:34
Volgens mij wilde de Topic starter een telefoon zonder een hoog gadget gehalte.. De telefoons die ik langs zie komen hebben volgens mij toch een hoog gadget gehalte..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Pagina: 1