Toon posts:

Code advies

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Stel...........

Ik ben een software ontwikkelaar en bedenk een aantal oplossingen voor een bedrijf
onder een Business BASIC omgeving met betrekking tot hun ERP-pakket, dat hier onder draait.

Nu werken mijn oplossingen goed, maar zou ik graag van een extern persoon / bedrijf een advies willen hebben of deze oplossing inderdaad de beste oplossing was, of dat ik het beter anders had kunnen aanpakken.

Zo zou ik graag willen weten wat bijvoorbeeld de beste manier is om voor een holding met drie dochterondernemingen een gescheiden artikelbestand aan te brengen, waar bijvoorbeeld de ondernemingen onder water de artikelen van elkaar kunnen kopen. Nu is daar al het een en ander voor bedacht, maar ik ben dus eigenlijk gewoon op zoek naar een firma die het geven van advies voor dit soort oplossingen als core-business heeft.

Iemand een idee?

Bedankt!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 15:49:
Beste Tweakers,

Stel...........

Ik ben een software ontwikkelaar en bedenk een aantal oplossingen voor een bedrijf
onder een Business BASIC omgeving met betrekking tot hun ERP-pakket, dat hier onder draait.

Nu werken mijn oplossingen goed, maar zou ik graag van een extern persoon / bedrijf een advies willen hebben of deze oplossing inderdaad de beste oplossing was, of dat ik het beter anders had kunnen aanpakken.

Zo zou ik graag willen weten wat bijvoorbeeld de beste manier is om voor een holding met drie dochterondernemingen een gescheiden artikelbestand aan te brengen, waar bijvoorbeeld de ondernemingen onder water de artikelen van elkaar kunnen kopen. Nu is daar al het een en ander voor bedacht, maar ik ben dus eigenlijk gewoon op zoek naar een firma die het geven van advies voor dit soort oplossingen als core-business heeft.

Iemand een idee?

Bedankt!
Google is je vriend en hulp bij zoeken
Zou je ons van meer gedetaileerde informatie kunnen voorzien, anders wordt het voor ons ook koffiedik kijken....

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2006 15:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bij google krijg ik heel veel hits en weet ik niet wat wel of niet betrouwbaar is.

Het liefst zou ik van iemand hier horen 'dit bedrijf hebben wij ingeschakeld en dat beviel erg goed '.

Het gaat mij er dus om, dat ik een geschikt bedrijfje kan inschakelen om de door mij/ons geschreven code te laten controleren en ons vervolgens een advies kan geven over mogelijke verbeteringen.

snappie?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je hoeft het niet zo verkapt hier weer te geven hoor ;)

Anywee:
Had je dat niet beter vantevoren kunnen checken? Daarnaast lijkt het me verstandig om een aantal bureau's uit te nodigen, zodat zij je kunnen overtuigen waarom je hen in kan huren.

Anders wordt dit een topic, waarbij de lokale software-progger t/m logicaCMG wordt genoemd; en daar zit jij ook niet op te wachten :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.