Toon posts:

[XP] Wordpad - data ben ik kwijt*

Pagina: 1
Acties:
  • 296 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even een vraagje waarbij hopelijk iemand mij kan helpen.

Ik heb vanmiddag per ongeluk op mijn waardeloze computer een fout gemaakt bij het opslaan. Mijn computer liep vast waardoor ik snel mijn bestand op wou slaan voordat alles weg was. Tijdens het opslaan verdween alles van het scherm, waardoor ik nu helemaal niks meer van me bestand over heb! Helaas moest ik de computer opnieuw opstarten waardoor ik niet meer op het knopje ongedaan maken kon drukken. :'(

Kan iemand mij helpen met het terughalen van deze bestanden!? Of moet alles opnieuw getypt worden?!

Het is overigens wordpad 5.0.1691.1 Ik weet dat ik word zou moeten gebruiken, maar die heb ik per ongeluk een keer van me pc verwijdert |:(

Verwijderd

als je een beetje geluk hebt heeft wordpad (net zoals zijn grote broertje word) automatisch backups gemaakt.
Als die er niet blijken te zijn kun je nog altijd met programma's zoals GetDataBack
http://www.runtime.org/ Een aantal dingen proberen.

Ook met de file recovery wizard die bij Norton Systemworks zit kun je eens kijken wat er nog te redden valt, maar om eerlijk te zijn denk ik niet dat er veel kans is dat je nog iets gaat terugvinden.

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Drivenaam:\ Documents and Settings \ Gebruikers naam \ Local Settings* \ Temp
*Hidden.

Je zou hier je temp files moeten nakijken of hier je document in zit.
Dus al je temp bestanden bekijken van inhoud en dan hopen dat je niet een te grote temp direcorty hebt. Vaak kun je hem hier wel weer vinden, maar of hij nog te lezen valt is vraag 2.

Succes in iedergeval :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titeledt - enkel 'wordpad' in je topic titel zegt zo weinig over je vraag :)