I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
[ Voor 62% gewijzigd door Piggen op 17-01-2006 12:45 ]
MPmad schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 12:45:
Doe eens een CMOS reset. Als je niet weet hoe dat moet, het staat in de handleiding van je moederbord.
Ik zal het vanavond proberen wat jullie me zeggen, want gisternacht had ik toen echt geen zin meer in om wat te toen. Ik baalde toen en had wel 5 sigaretten achter elkaar gerookt.Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 12:46:
Je kunt de batterij even van je mobo halen. Volgens mij is daarmee de bios gereset.
Dacht weer ik bijmezelf: "Heb ik dat weer".
Heb gisteravond wel Damn Small Linux op mijn USB stick aan de praat gekregen
[ Voor 9% gewijzigd door Lord_Salo op 17-01-2006 12:54 ]
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
Wel zorgen dat er dan ook geen stroom meer op je mobo staat, dus even stekker eruit halenVerwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 12:46:
Je kunt de batterij even van je mobo halen. Volgens mij is daarmee de bios gereset.
Dat heb ik toen paar keer gedaan, maar dat hielp niet. Ik zal de batterij (voorzichtig) eruithalen, kijken of dat wilt.Terw_Dan schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 12:53:
[...]
Wel zorgen dat er dan ook geen stroom meer op je mobo staat, dus even stekker eruit halen
Je moet dan ook EN de stroom van je machine afhalen EN de batterij eruit halen, anders werkt het niet.Lord_Salo schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 12:55:
[...]
Dat heb ik toen paar keer gedaan, maar dat hielp niet. Ik zal de batterij (voorzichtig) eruithalen, kijken of dat wilt.
ok, nu snap ik hetTerw_Dan schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 13:04:
[...]
Je moet dan ook EN de stroom van je machine afhalen EN de batterij eruit halen, anders werkt het niet.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
[ Voor 8% gewijzigd door NNF op 17-01-2006 20:58 ]
Ik heb gisteravond de batterij eruit gehaald en weer erin en alles werkt nu prima, BEHALVE (ja nu komt het weer) wanneer ik mijn computer opstart zie ik in de BIOS dat ik maar 1150 Mhz proccesor heb, terwijl ik een Athlon 2600 XP. Dus ik zou zo'n 1940 Mhz moeten hebben. Als ik in de Configuratiescherm -> Systeem kijk zie ik 1150 Ghz!!!
Zou er geen 1150 Mhz moeten staan? lol.....Heb in de BIOS CPU voltage iets ophoog gezet en dat wou niet werken, want ik moest weer de batterij eruit halen...
Type moederbord die ik heb staat boven.
Ik solliciteer echt voor de topic "De Mislukkelingen"
Verder niks veranderen. Dus zeker niet op 160 (dan ben je aan het overclocken).
Issie stabiel? Zo ja: gefeliciteerdLord_Salo schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 12:46:
Configuratiescherm -> Systeem kijk zie ik 1150 Ghz!!!![]()
Ik zal vanavond proberen, als het echt niet werkt dan...RedHead schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 12:54:
FSB op 133 Mhz zetten ipv 100 Mhz.
Verder niks veranderen. Dus zeker niet op 160 (dan ben je aan het overclocken).