Toon posts:

pickup weapon FG42 call of duty?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel in een server waarbij de FG42 een pickup weapon is.
soms zie ik spelers die met de FG42 spawnen. hoe doen ze dat ?
google bood mij geen uitkomst. Punkbuster is enabled op die server dus lijkt mij geen config instelling ofzo.

• fragfreak
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-11 19:12
Er zijn servers waar standaard is ingesteld dat je ervoor kan kiezen om met een fg42 te spawnen. Het zijn er niet veel echter. Mocht je in het wapenkeuze menu niet de fg42 zien staan, dan zullen ze waarschijnlijk cheaten. Echter uit ervaring weet ik dat het niet zo'n fijn wapen is en dat men er niet snel voor zal kiezen om als cheat dat wapen te krijgen.

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
De FG42 heeft op sommige mappen gewoon spawn plaatsen als ik het zo mag noemen.
Je kunt hem dan gewoon op pakken en na een tijdje ligt hij er weer. Vaak op plekken waar ook bazooka's liggen. Voorbeeld: Dawnville achter de kerk ligt er 1 op zo'n open plek.
Spawnen met een FG42 kan alleen door middel van een mod.

[ Voor 30% gewijzigd door Metalbuster op 17-01-2006 12:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
dus in een punkbuster enabled server kan je dus niet spawnen met een fg42 mits je een in een mod speelt.? Als je in een mod speelt zou je hem dus moeten kunnen kiezen.?

• fragfreak
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-11 19:12
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 12:58:
dus in een punkbuster enabled server kan je dus niet spawnen met een fg42 mits je een in een mod speelt.? Als je in een mod speelt zou je hem dus moeten kunnen kiezen.?
precies

• Basbarbrbarbr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-01 16:10
het kan ook zijn dat mensen de ronde ervoor de FG42 hebben opgepakt, maar dat niet bij TDM. Zelfde als je bijv een wapen van de tegenstander pakt heb je die de volgende ronde ook nog :7
Pagina: 1