May the Force be with You instead of Bill
He Wim, jij noemt voedingen van aopen stil, ik heb er thuis ook zo een, (niet degene die verwisseld gaat worden) naar die vindt ik niet stil genoeg, die dingen van Fujitsu hoor je echt niet,
Maar Thanks!
Maar Thanks!
ben ik het maar gedeeltelijk met je eens interceptor
Ik heb zelf ook een a-open kast en die is wel redelijk stil maar de voeding van mijn
p1 166 maakt minder herrie
Ik zit nog te twijfelen of ik de fan in de voeding vervang
maar ja welke moet er dan in?
Suggesties?
Ik heb zelf ook een a-open kast en die is wel redelijk stil maar de voeding van mijn
p1 166 maakt minder herrie
Ik zit nog te twijfelen of ik de fan in de voeding vervang
maar ja welke moet er dan in?
Suggesties?
I don't say we all ought to misbehave, but we ought to look as if we could.
Verwijderd
Mmmm nu wordt ik toch wel nieuwsgierig naar die fujitsu voedingen (zijn ze ook 300watt).
Mzzl,
Wim
Mzzl,
Wim
Nou interceptor, om op jou vraag van fujitsu voedingen te komen.
Je hoort ze dus echt niet, ik heb ze ergens in een ruimte zien staan, 12 stuks, en niks geen db'tje.

Dus ik zal die importeur van die fujitsu zooi es ff vragen op i wat weet.
Maar het probleem zal wel zijn dat fujitsu geen onderdelen levert maar alleen complete kassies, en das nou precies niet wat wil hebben.
Je hoort ze dus echt niet, ik heb ze ergens in een ruimte zien staan, 12 stuks, en niks geen db'tje.
Dus ik zal die importeur van die fujitsu zooi es ff vragen op i wat weet.
Maar het probleem zal wel zijn dat fujitsu geen onderdelen levert maar alleen complete kassies, en das nou precies niet wat wil hebben.
Ik heb die improteur ff gebeld, en hij kan ze als spare parts leveren. 
Een 200W kost mij 163,-
Een 340W moest iets van 340,- kosten vondt net ff te gek, maar echt geen geluid.
Net ff geprobeerd, maar het fannetje van je processor maakt meer herrie

Jedi Lord heb er dus 2 besteld
Een 200W kost mij 163,-
Een 340W moest iets van 340,- kosten vondt net ff te gek, maar echt geen geluid.
Net ff geprobeerd, maar het fannetje van je processor maakt meer herrie
Jedi Lord heb er dus 2 besteld
wat voor fan zit er dan in
waarom zijn die zo duur
speciale fan's ofzo
ik wil er eigenlijk ook wel een
maar is toch wel prijzig
waarom zijn die zo duur
speciale fan's ofzo
ik wil er eigenlijk ook wel een
maar is toch wel prijzig
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Verwijderd
nou ik wilde dus net een draad neerzetten tot ik deze zag..
IK wordt dus HELEMAAL gestoord van de herrie die mn MYCUM kast maakt.
dus...
waar kan ik een ander fannetje/voedinkie vandaan jatte/kope?
IK wordt dus HELEMAAL gestoord van de herrie die mn MYCUM kast maakt.
dus...
waar kan ik een ander fannetje/voedinkie vandaan jatte/kope?
Voor mijn werk gebruiken we dus ook van die Fujitsu-Siemens bakkies, dus ik heb ff mijn ditributeur gebelt, kij kan ze als spare parts leveren.
Mijn distributeur is dupaco o.a. inmorteur van fujitsu-siemens.
Maar of zij het fijn vinden om 4500 GoT er's aan voedingen te helpen vraag ik mij af, dus ik ben een beetje sceptisch om hier het tel. te plaatsen, mail me anders ff ik kan ze mischien wel regelen.
Mijn distributeur is dupaco o.a. inmorteur van fujitsu-siemens.
Maar of zij het fijn vinden om 4500 GoT er's aan voedingen te helpen vraag ik mij af, dus ik ben een beetje sceptisch om hier het tel. te plaatsen, mail me anders ff ik kan ze mischien wel regelen.
Sorry, ken om op jou vraag te komen.
Het zijn fujitsu-siemens spare parts, dus je raad het al, je betaald eigenlijk die gasten een beetje boel, das wel minder maar je hebt dan dus een soundje van 0
Het zijn fujitsu-siemens spare parts, dus je raad het al, je betaald eigenlijk die gasten een beetje boel, das wel minder maar je hebt dan dus een soundje van 0
Verwijderd
zijn er nu geen andere plaatsen waar je een stille(en misschien niet zon dure) voeding vandaan kan trekken??
maar een ander fannetje erin flatsen zou toch ook wel kenne???
maar een ander fannetje erin flatsen zou toch ook wel kenne???
Hehe,
Volgens mij is alles wat Fujitsu maakt stil. Ik heb een 7200 RPM HD van Fujitsu en die hoor je gewoon bijna niet. Maareh, ik moet zeggen dat m'n oude IBM kastje ook geen lawaai maakt !!
(Alleen jammer dat ie oud is.)
Echt, en m'n PII 450 staat hier maar te loeien met die el cheapo voeding..
Wordt ook tijd voor een stille voeding.
Volgens mij is alles wat Fujitsu maakt stil. Ik heb een 7200 RPM HD van Fujitsu en die hoor je gewoon bijna niet. Maareh, ik moet zeggen dat m'n oude IBM kastje ook geen lawaai maakt !!
Echt, en m'n PII 450 staat hier maar te loeien met die el cheapo voeding..
Wordt ook tijd voor een stille voeding.
Sloop je roostertje voor fan van je voeding weg. (let ff niet op m'n nederlands) En je bent al weer een dbtje of wat kwijt
Verwijderd
jah wow die ma maaaaakt ook zoooooooooo veeeel uit met die 65 wat atllon in je kast maakt die paar van da fanetje echt geen mieter uit hoor
weet iemand waar fan loze vodingen tekoop zijn???????
(sorry voor mun tering brakke nederlands vandaag)
weet iemand waar fan loze vodingen tekoop zijn???????
(sorry voor mun tering brakke nederlands vandaag)
Verwijderd
kijk even op http://www.aconto.de /
http://www.comex-sales.com /
Bij comex heb ik ook een ander voeding besteld met PAPST ventialator voor mijn Aopen HX08 en een stille athlon koeler (ook papst fan). Even overdrijven, voor de ombouw leek het alsof je bij een windtunnel stond. Nu hoor ik aleen mijn IBM U2W schijfje draaien.
http://www.comex-sales.com /
Bij comex heb ik ook een ander voeding besteld met PAPST ventialator voor mijn Aopen HX08 en een stille athlon koeler (ook papst fan). Even overdrijven, voor de ombouw leek het alsof je bij een windtunnel stond. Nu hoor ik aleen mijn IBM U2W schijfje draaien.
Verwijderd
Ik heb een Aopen met Aopen voeding 300W en een Inwin500 250W allebei lekker stil. http://dit.is/hardwarexpo
Pagina: 1