Toon posts:

geheugen koelen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik heb een MSI Starforce 818 (Geforce 2MX met tv-out) heb daar laatst het koelblok afgesloopt en er een blue orb opgezet.. nu loopt de core op 220MHz en het geheugen op 205MHz... dan is die stabiel. de core kan zonder problemen hoger. alleen dat schiet niet zoveel op. :'(

heeft het nut om het geheugen te koelen? zo ja hoe?

wil het geheugen op 230MHz krijgen.. of hoger.. >:)

Verwijderd

Met (passieve) heatsinks? Die zijn wel verkrijgbaar bij www.oc-shop.nl geloof ik.

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-08 22:40
hmmm heatsinks zou je ook bij de elektronica boer moeten krijgen, toch?

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

Ja, in principe wel. Ik was laatst echter bij de electronicaboer bij mij om de hoek en die had alleen heatsinks voor procs en chipsets/GPUs. Voor geheugen zijn een soort langere strips die je op je geheugen plakt.
Ik zie nu dat ze ze bij ocshop toch niet hebben, sorry....

Verwijderd

Oc-Shop >> Heatsinks >> Chipset :)

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Op zondag 21 januari 2001 13:50 schreef MAD25 het volgende:
Ja, in principe wel. Ik was laatst echter bij de electronicaboer bij mij om de hoek en die had alleen heatsinks voor procs en chipsets/GPUs. Voor geheugen zijn een soort langere strips die je op je geheugen plakt.
Ik zie nu dat ze ze bij ocshop toch niet hebben, sorry....
Tip van de dag: ijzerzaag ;)

• MGSNK
ja daar dacht ik ook aan, maar eeh waarmee zet ik de heatsinks vast op de geheugenmodules en zou er nog (tand)pasta tussen moeten?

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

Op zondag 21 januari 2001 15:11 schreef MGSNK het volgende:
ja daar dacht ik ook aan, maar eeh waarmee zet ik de heatsinks vast op de geheugenmodules en zou er nog (tand)pasta tussen moeten?
Dat vroeg ik mij nou ook af... Iemand zei secondelijm...

• MGSNK
Op zondag 21 januari 2001 15:12 schreef Vo0 het volgende:

[..]
Dat vroeg ik mij nou ook af... Iemand zei secondelijm...
idd, dat hoorde ik ook van iemand, maar eeh secondelijm is toch ZEER licht ontbrandbaar >:), zou dat als de modules te heet worden niet gevaarlijk zijn?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb op een Viper 770 en keer een nieuw blokkie geplakt met seconde lijm.. ding zat wel goed vast >:) alleen na een tijdje gaat het weer los zitten... wat ik dus had zonder dat ik het in de gaten had... en weg was mijn kaart....

• printerman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-07 15:35
Voor het vastzetten van heatsinks is een speciale, warmtegeleidende dubbelzijdige plakband verkrijgbaar bij o.a. elektronicawinkels (Display) en de goede computerzaken.

• MGSNK
DISPLAY, he hmmmmmmmmmm,k ga hem maar eens bezoeken. THANKZ :)

Verwijderd

Topicstarter
Chipset / Memory heatsinks
Small heatsink; dimensions ca. 20x10x12mm. Perfect fit for PLL clock generator or memory chips. For a tight and good thermal conductive fit FRAG-tape included.

>:)
Pagina: 1