Toon posts:

Kans op HK Access na een tijdelijke ban

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij moet ik hier zijn voor mijn vraag, zo niet dan alvast grote spijt voor mijn onvermogen om het goede forum te kiezen.

Ik zou graag willen weten of je nog steeds kans hebt op HK toegang wanneer je een keer gebanned bent, en zo niet hoelang moet je dan 'clean' zijn om in de HK te komen? Nogmaals drie maanden, of gaan die drie maanden pas in vanaf je aanvraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja je maakt nog wel kans. En het is geen kwestie van clean zijn, je moet je gedrag dusdanig verbeteren dat dat die ban compenseert (anders zou je gewoon 3 maanden niet kunnen posten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 17:10
[HK] Nieuwe toegangsregels
Wees daarin wel realistisch: als je al een HK ban had, kom je er niet meer in. Heb je 3 Officiële Waarschuwingen gehad in het verleden, dan kun je het opzich ook wel vergeten. Beetje zelfkennis is dus vereist.
Het heeft er dus mee te maken wat voor soort waarschuwing / ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 11:21:
Ja je maakt nog wel kans. En het is geen kwestie van clean zijn, je moet je gedrag dusdanig verbeteren dat dat die ban compenseert (anders zou je gewoon 3 maanden niet kunnen posten).
Maar mijn vraag daarbij is, gaan die drie maanden in vanaf je unban of vanaf je aanvraag?
.Peter schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 11:22:
[HK] Nieuwe toegangsregels

[...]

Het heeft er dus mee te maken wat voor soort waarschuwing / ban.
Een HK ban kan ik niet hebben gezien ik daar nog geen toegang toe heb, ik zit er over te denken toegang te vragen, maar ik ken mijn verleden hier op tweakers ook wel dus, ik wilde weten of het nu al realistisch is...

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2006 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:00

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 11:22:
[...]

Maar mijn vraag daarbij is, gaan die drie maanden in vanaf je unban of vanaf je aanvraag?
Imo als je die vraag stelt, heb je het niet door. Gedraag je gewoon normaal, ga lekker verder met GoT'en en je HK access vraag je gewoon weer eens een keertje aan. Om dit nu gelijk te gaan lopen aftellen op de dag en gelijk na X periode weer die aanvraag te doen.....

Edit: oeps, ik lees verkeerd, dacht dat je een HK ban had :X Never mind, heb niks gezegd :P

[ Voor 10% gewijzigd door We Are Borg op 17-01-2006 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
We Are Borg schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 11:24:
[...]

Imo als je die vraag stelt, heb je het niet door. Gedraag je gewoon normaal, ga lekker verder met GoT'en en je HK access vraag je gewoon weer eens een keertje aan. Om dit nu gelijk te gaan lopen aftellen op de dag en gelijk na X periode weer die aanvraag te doen.....

Edit: oeps, ik lees verkeerd, dacht dat je een HK ban had :X Never mind, heb niks gezegd :P
Waarom begrijp ik het niet? Ik ben gewoon realistisch en weet dat ik drie maanden geleden hier weer op mocht, maar gezien mijn gedrag daarvoor lijkt me de kans nog niet 100%, ik volg de regels die daarvoor opgesteld zijn en vroeg me dus daarom af hoe het precies zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Vanaf welke aanvraag en welke unban? Ik ken jouw situatie niet. Als je een aanvraag voor de HK doet en je wordt afgewezen moet je 3 maanden wachten voordat je opnieuw kunt aanvragen. Als jij gebanned wordt en je hebt nog geen HK-XS aangevraagd kun je het wel aanvragen, maar de kans dat je wordt afgewezen is groot. Wacht gewoon een tijd, post normaal mee en op het moment dat jij denkt dat je goed genoeg bezig bent geweest kun je het weer aanvragen. Als je exacte data wilt weten, die kan niemand je geven en dat is ook de bedoeling helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Een HK ban kan ik niet hebben gezien ik daar nog geen toegang toe heb, ik zit er over te denken toegang te vragen, maar ik ken mijn verleden hier op tweakers ook wel dus, ik wilde weten of het nu al realistisch is...
Je bent nog geen maand unbanned - ik geef je geen grote kans op HK toegang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 13:22:
[...]

Je bent nog geen maand unbanned - ik geef je geen grote kans op HK toegang :)
Nog geen maand, wat gaat de tijd langzaam zeg...Ow jij was degene die me gewaarschuwd heeft toen, nou jah dan nog twee maanden 'wachten' en de zin van het leven op gathering punt tweakers dot net achterhalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Ik zou graag willen weten of je nog steeds kans hebt op HK toegang wanneer je een keer gebanned bent, en zo niet hoelang moet je dan 'clean' zijn om in de HK te komen? Nogmaals drie maanden, of gaan die drie maanden pas in vanaf je aanvraag?
Hoe lang clean zijn, da's een goeie. Gelijk 'naar HK rennen' is niet aan te raden he ;)

Doe gewoon over een maandje of 2 weer es een aanvraag, dan zie je vanzelf of je weer toegang krijgt :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.