Toon posts:

wireless+gigabit?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben op zoek naar een router die gigabit lan+wireless lan bied(g-technologie) ik kom alleen maar routers tegen die OF gigabit lan hebben OF wireless+100mb/s utp rj-45 poorten bieden. zie:pricewatch

ik zou deze graag van een goed merk willen, niet iets van sweex :( . ( denk in de trend van netgear, 3com iig die kwaliteit) maar kom niets tegen! wie kent dus een router met wireless lan+gigabit lan(minimaal 4 poorten)

alvast bedankt, :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2006 10:55 ]

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:19

Croga

The Unreasonable Man

Heb je al op de verschillende websites van de merken die je noemt gekeken? Als het bestaat is het daar vast en zeker te vinden.

Daarnaast is het waarschijnlijk een beter idee om gewoon een router te nemen met gigabit lan switch er op en daar dan weer een wireless accesspoint op aan te sluiten....

Of mischien nog slimmer: Router met 2 100mbit LAN poorten en daar een Gbit switch en een wireless access point op aansluiten. Mocht er dan in de toekomst nog wat veranderen (andere wireless standaard, ander breedband abbo) dan hoef je niet meteen alles te vervangen....

Verwijderd

Topicstarter
Croga schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 10:58:
Heb je al op de verschillende websites van de merken die je noemt gekeken? Als het bestaat is het daar vast en zeker te vinden.

Daarnaast is het waarschijnlijk een beter idee om gewoon een router te nemen met gigabit lan switch er op en daar dan weer een wireless accesspoint op aan te sluiten....

Of mischien nog slimmer: Router met 2 100mbit LAN poorten en daar een Gbit switch en een wireless access point op aansluiten. Mocht er dan in de toekomst nog wat veranderen (andere wireless standaard, ander breedband abbo) dan hoef je niet meteen alles te vervangen....
ik heb idd al gekeken op verschillende websites van de genoemde producenten, daar kon ik dus niets op vinden B) . dus ik dacht mischien kijk ik scheel :? ? en tja ik werk nu met een modem+wireless router en als daar dan nog een gigabit switch aan zou komen is dat weer zoveel ook omdat dit allemaal in de meterkast mooi hangt :*) ..! dus dan hangen er 3 apparaten+ servertje.

Verwijderd

Ik ben hier een tijdje geleden ook naar op zoek geweest, en helemaal niets kunnen vinden

Verwijderd

Hier is een paar weken geleden nog een topic over geweest met exact dezelfde vraag. Had je ook even naar kunnen zoeken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.