Hallo iedereen,
Ik heb een vreemd probleem met een nieuwe pc van mij
als ik een programma of een driver heb geinstalleerd en de pc moet daarna opnieuw worden opgestart dan blijft het beeld na het opnieuw opstarten van windows zwart als je daarna de pc reset start ie wel goed op.
de systeem specs zijn:
Asus a8n-sli premium
AMD athlon 64 3500+
2x 1gb ram 3200
Maxtor diamond max 10 HDD 250GB
Leadtek Geforce 6600 GT tdh Extreme Edition.
Dit gebeurd vaak alleen als een geinstalleerd programma een herstart nodig heeft.
als dan Windows opnieuw start en dat balkje gaat van links naar recht en daarna moet dat welkomsscherm tervoorschijn komen in plaats daarvan blijft het beeld zwart en doet hij niks meer naar een reset start ie wel volledig op.
ik heb op sommige plekken al wel gelezen dan die Maxtor diamond 10 schijven problemen hebben met dat type moederbord.
Het moederbord heeft wel de (nieuwste) bios versie 1009.
wat zijn mijn opties?
Alvast bedankt voor jullie reacties!!
Ik heb een vreemd probleem met een nieuwe pc van mij
als ik een programma of een driver heb geinstalleerd en de pc moet daarna opnieuw worden opgestart dan blijft het beeld na het opnieuw opstarten van windows zwart als je daarna de pc reset start ie wel goed op.
de systeem specs zijn:
Asus a8n-sli premium
AMD athlon 64 3500+
2x 1gb ram 3200
Maxtor diamond max 10 HDD 250GB
Leadtek Geforce 6600 GT tdh Extreme Edition.
Dit gebeurd vaak alleen als een geinstalleerd programma een herstart nodig heeft.
als dan Windows opnieuw start en dat balkje gaat van links naar recht en daarna moet dat welkomsscherm tervoorschijn komen in plaats daarvan blijft het beeld zwart en doet hij niks meer naar een reset start ie wel volledig op.
ik heb op sommige plekken al wel gelezen dan die Maxtor diamond 10 schijven problemen hebben met dat type moederbord.
Het moederbord heeft wel de (nieuwste) bios versie 1009.
wat zijn mijn opties?
Alvast bedankt voor jullie reacties!!