Ik zag laatst een nieuws of forum site die een andere manier met gemodereerde post om ging en vond het heel prettig
Want hoewel ik zelf de FP op niveau 0 lees zijn er een hoop die hem gewoon op standaard niveau +1 lezen.
Ik vind het moderatie systeem best prettig maar het heeft ook een nadeel.
Soms/vaak heeft een stomme/mindere post een briljant antwoord en die worden dan ook weg gemodereerd wat ik vaak jammer vind.
De site waar ik over spreek gebruikte kleinere letters voor post's die een -1 kregen nog een -1 werden ze ook nog grijs en nog een -1 verdween de post naar een lager niveau
wat je dan bijvoorbeeld krijgt is als je op
als je niveau 4 leest de berichten zo ziet: niveau 4, niveau 3, niveau 2 er uit
als je niveau 3 leest de berichten zo ziet: niveau 3-4, niveau 2, niveau 1 er uit
als je niveau 2 leest de berichten zo ziet: niveau 2-4, niveau 1, niveau 0 er uit
als je niveau 1 leest de berichten zo ziet: niveau 1-4, niveau 0, niveau -1 er uit
als je niveau 0 leest de berichten zo ziet: niveau 0-4, niveau -1
als je niveau -1 leest de berichten zo ziet: niveau -1-4
alleen was niveau -1 dat niveau licht grijs zo do je er zo overheen keek tenzij je het echt wou lezen.
Ik vond het in ieder geval een hele mooie oplossing
Want hoewel ik zelf de FP op niveau 0 lees zijn er een hoop die hem gewoon op standaard niveau +1 lezen.
Ik vind het moderatie systeem best prettig maar het heeft ook een nadeel.
Soms/vaak heeft een stomme/mindere post een briljant antwoord en die worden dan ook weg gemodereerd wat ik vaak jammer vind.
De site waar ik over spreek gebruikte kleinere letters voor post's die een -1 kregen nog een -1 werden ze ook nog grijs en nog een -1 verdween de post naar een lager niveau
wat je dan bijvoorbeeld krijgt is als je op
als je niveau 4 leest de berichten zo ziet: niveau 4, niveau 3, niveau 2 er uit
als je niveau 3 leest de berichten zo ziet: niveau 3-4, niveau 2, niveau 1 er uit
als je niveau 2 leest de berichten zo ziet: niveau 2-4, niveau 1, niveau 0 er uit
als je niveau 1 leest de berichten zo ziet: niveau 1-4, niveau 0, niveau -1 er uit
als je niveau 0 leest de berichten zo ziet: niveau 0-4, niveau -1
als je niveau -1 leest de berichten zo ziet: niveau -1-4
alleen was niveau -1 dat niveau licht grijs zo do je er zo overheen keek tenzij je het echt wou lezen.
Ik vond het in ieder geval een hele mooie oplossing
[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?