[A8N-SLI premium] NSIS error op nvidia LAN poort

Pagina: 1
Acties:
  • 409 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• foam
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-05 21:49
Als ik iets download via de nvidia LAN poort krijg ik constant NSIS errors als ik de gedownloade bestanden uitvoer.

Indien ik de Marvell LAN poort gebruik werken ze echter wel goed?
Is mijn ene LAN poort naar de vaantjes?

thanks!

• PathFindeR_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-05 10:51
Het is een bekend probleem dat de nvidia poort niet zo geweldig werkt, zet de hardwarematige firewall sowieso uit en er waren volgens mij ook drivers waarbij dit probleem was opgelost. Ikzelf gebruik gewoon de marvell poort, omdat er toch geen verschil in zit.

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05 11:34
Daar zit zeker wel verschil in, maar daar ga ik niet op in. Je moet inderdaad de Active Armor Firewall verwijderen en de Netwerksuite, die in de drivers van NVidia zaten. Download de nieuwste drivers van internet en installeer alles behalve die twee en de opslagdrivers (geven ook veel problemen). Verder heb ik nog nooit problemen met mijn NVidia poort gehad...

[ Voor 10% gewijzigd door The__Virus op 17-01-2006 10:29 ]

• foam
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-05 21:49
Bedankt voor de snelle reacties PathFindeR_NL en The_Virus.

Ik heb inderdaad de netwerksuite gedeinstalleerd omdat ik toch al een ander firewall gebruik, en tot nu lukt alles wèl zonder errors.

Ondertussen had ik ook volgende gevonden:

Open up the firewall html page
On the left panel, open up ActiveArmour
Click on Application
In Active armour configuration in the offload default, choose "Not Offloadable". Click Apply.

Misschien dat dit voor iemand in de toekomst een hulp kan zijn!

Toch wel een soep met die drivers van nvidia.... nvraid lukte maar 100% zonder bijkomstige errors na 3 drivers, en nu nog eens dit... ik hoop dat alles hiermee opgelost is :)

Nogmaals bedankt!