Toon posts:

sata schijf op k8v-x se

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
probleem, ik heb vrijdag 3 asus bordjes gehaald (asus k8v-x se) met 3 keer een sempron 3400+ en 3 x een 250 Gb maxtor sata schijf en de rest van een normaal werkend systeem. welnu: wanneer ik windows wil installen en netjes op F6 klik en de floppy met de drivers voor de sata schijf erin heb zitten lijkt alles voorspoedig te gaan en kan dan ook gewoon in het keuze menu van de te gebruiken sata driver de xp versie aanklikken en vervolgens gaat windows verder .........totdat de drivers van de floppy geladen moeten worden ....... dan krijg ik de foutmelding dat windows de viamraid.sys en de .cat en de .inf niet kan kopiëren, ik heb de betreffende bestanden al in de root op de floppy gezet en alle mogelijke mappen maar helaas geen resultaat, ook de nieuwste driver van asus opgehaald.......helaas, heb ik hardwarematig iets fout gedaan???? ik heb de de sata schijf op de sata 1 connector aangesloten, verder zit er alleen een dvd brander op de ide 0 als master, wie o wie kan mij helpen????????????????

BTW en dit is bij alle drie de configuraties hetzelfde!!!!!!!!!!!!!!