hallo tweakers.
Ik heb al van allerlei topics er op nageslagen maar ik kom er niet uit...
Ik wil een hetnet adsl tijdsurfen abonnement installeren bij een bekende.
Hiervoor als modem een thomson 510 speedtouch en daarop aangesloten een sitecom wireless router type WL-114
De bedoeling is dat 1 pc op een utp poort komt van de sitecom router en een notebook op de wireless 54g van de sitecom router.
Is dit ten eerste mogelijk?
En zo ja, hoe moet ik dit dan instellen?
Als ik namelijk in de sitecom router de wizard volg dan krijg ik geen connection op de WAN bij de routerstatus
Onderling op de router zie ik via wireless en via de utp verbinding wel de 2 pc's in de ip range 192.168.123 met als laatste een willekeurig nummer.
Mij is ook onduidelijk of ik in de router pptp of pppoe moet kiezen.
Dit omdat ze allebei niet werken als ik de wizard hiermee doorloop.Tevens is in de sitecom router ook de connectie in te stellen met als optie: always on, manual, en 'connect on demand'
Ik zou zeggen dat ie op connect on demand moet staan....
Kan iemand mij uitkomst bieden?
Thx
Endy
Ik heb al van allerlei topics er op nageslagen maar ik kom er niet uit...
Ik wil een hetnet adsl tijdsurfen abonnement installeren bij een bekende.
Hiervoor als modem een thomson 510 speedtouch en daarop aangesloten een sitecom wireless router type WL-114
De bedoeling is dat 1 pc op een utp poort komt van de sitecom router en een notebook op de wireless 54g van de sitecom router.
Is dit ten eerste mogelijk?
En zo ja, hoe moet ik dit dan instellen?
Als ik namelijk in de sitecom router de wizard volg dan krijg ik geen connection op de WAN bij de routerstatus
Onderling op de router zie ik via wireless en via de utp verbinding wel de 2 pc's in de ip range 192.168.123 met als laatste een willekeurig nummer.
Mij is ook onduidelijk of ik in de router pptp of pppoe moet kiezen.
Dit omdat ze allebei niet werken als ik de wizard hiermee doorloop.Tevens is in de sitecom router ook de connectie in te stellen met als optie: always on, manual, en 'connect on demand'
Ik zou zeggen dat ie op connect on demand moet staan....
Kan iemand mij uitkomst bieden?
Thx
Endy