Mijn hele POSTVAK IN map bleek helemaal leeg toen ik outlook express startte
. Geen probleem denk je. Gewoon even zoeken naar een progamma om *.dbx files te herstellen. De *.dbx file zelf lijkt echter ook verdwenen. Als ik ga zoeken naar bestanden met de extensie dbx krijg ik een lijst bestanden maar de POSTVAK IN.dbx is maar een paar kb groot. Terwijl die vele mb's had moeten zijn
.
Daarna heb ik met File Scavenger gezocht op verwijderde dbx bestanden. De juistte zat daar niet bij
.
Ook heb ik op mijn wanadoo account gekeken (online) of de emails daar misschien nog stonden. Er stonden enkel twee net nieuwe mailtjes. Alle overige bleken na downloaden te zijn verwijderd
.
Kan ik nog meer doen of moet ik me neerleggen bij het verlies van enkele duizende mailtjes.
Daarna heb ik met File Scavenger gezocht op verwijderde dbx bestanden. De juistte zat daar niet bij
Ook heb ik op mijn wanadoo account gekeken (online) of de emails daar misschien nog stonden. Er stonden enkel twee net nieuwe mailtjes. Alle overige bleken na downloaden te zijn verwijderd
Kan ik nog meer doen of moet ik me neerleggen bij het verlies van enkele duizende mailtjes.