Toon posts:

Biostar TForce4 u

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand ervaringen met dit mobo, op het internet vind ik bitterweinig alleen winkels die het te koop aanbieden...
link: http://www.biostar.com.tw...ce4_u/product_details.php

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05 11:34
Welkom op GoT :w.

Tja je zult echt wat meer moeten vertellen. Wat zou de rede voor jou zijn om dit mobo te kopen? Want zijn de voordelen en wat zou je graag willen weten. Het is niet de bedoeling een topic zo te starten. Je hebt als het goed is bij je registratie het beleid/de policy doorgelezen, de algemene regels en FAQ en de FAQ hier in PMG. Heb je dit nog niet gedaan, doe dit dan nu eerst en verander je post of maak een nieuwe (indien de moderator hem op slot doet).

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 22:04
Nou breeekt mijn klomp :+, oohj wacht...
Het is een PCI in een AGP slot , oftewel een PCI = 33 MHz, een AGP1/2x slot. Kan je beter een uli of ali pakken.

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Termi schreef op maandag 16 januari 2006 @ 22:04:
Nou breeekt mijn klomp :+, oohj wacht...
Het is een PCI in een AGP slot , oftewel een PCI = 33 MHz, een AGP1/2x slot. Kan je beter een uli of ali pakken.
Er zit ook een PCI-E x16 slot op. Dus dat is op zich geen probleem. XGP heet het slot dat jij bedoelt. Dat hakt inderdaad een flink stuk van je performance af tov andere moederborden op de markt die AGP x8 hebben.

Dit moederbord heeft op zich dezelfde features als veel andere nForce 4 Ultra moederborden. Alleen qua beschikbaarheid zou je wellicht voor een ASUS A8N-E (PCI-E) of Asrock 939Dual-SATA2 (zowel PCI-E als AGP) kunnen gaan. Laatstgenoemde heeft echter geen nForce maar een ULi-chipset.

[ Voor 4% gewijzigd door _the_crow_ op 16-01-2006 22:47 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

Topicstarter
Ik vond gewoon dat het moeite waard was om het hier op het forum te melden aangezien ik over dit mobo heel weinig vind en het is ook niet echt een bekend merk qua mobo's...