Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wat is een waardige opvolger voor Motorola RAZR V3

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• seadoo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-03-2022
In Februari loopt mijn gsm abbo af en koop ik weer een nieuwe telefoon.
Ik ben nu dus op zoek naar een nieuwe telefoon. Momenteel heb ik een Motorola RAZR V3 en kan er zelf eigenlijk niet uitkomen wat ik volgende maand ga kopen. Kunnen jullie me niet eens een zetje in de rug geven ?

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:47

rg-mohwa

Phoe Hé

misschien kun je al een kleine afscheiding maken in wat je belangrijk vind op je telefoon ???
zoals
  • Camera
  • Mp3 speler
Enz Enz ...iets specificer

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:14

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Een V3I razer

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Als je tevreden bent, kan je net zo goed het toestel houden en een jaartje een sim-only abonnement nemen waarbij je (iets meer dan) de helft van het normalen abonnementsgeld betaald (maar net zovele minuten krijgt).
Zet anders eens goed op een rijtje wat je wilt, wat je leuk lijkt, wat je mist aan je huidige toestel en wat je regelmatig gebruikt. Kijk met dat in je achterhoofd eens bij de bekende fabrikanten en laat je (al dan niet daarna) eens voorlichten in een telecomzaak.
Een goed startpunt is ook Internet & Telefonie, het deel op GoT waar GSM's thuishoren (zoal in Policy - Gadget Talk (update: 28/11/2005) staat). ;)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.