Toon posts:

[NFSU2] hamachi probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een paar dagen geleden nfsu2 weer uit de kast gehaald. Toen klopte iemand op de deur of die em mocht lenen. Toen kwam ik op het geniale idee om tegen elkaar te spelen via hamachi :) Maar toen kwamen er duistere tijden :(

Op het hamachi forum opgezocht hoe en wat, en ik had het voor elkaar. Ik maak een ''server'' aan en hij joint mij. Dan maak ik een game aan, wil hij joinen, maar dit wil niet altijd. Soms wel, en als dat lukt en we starten de game kan hij niet doorconnecten en valt de verbinding weg. Bij de hoster komt te staan dat hij het spel verlaten heeft, wat hij dus niet gedaan heeft.

Wij beiden hebben adsl. We hebben al geprobeerd zonder firewall te spelen en virusscanner. Dan komt hij perfect in het lobbyscherm, maar niet in de race. Weer de fout dat hij het verlaten heeft, wat niet zo is :r

Wie kan mij vertellen wat dit is :?

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Je gebruikt de zelfde versie als die ander gast,dat kan welles het probleem zijn denk ik zo.

-Andere hobby- -

Verwijderd

Jij zelf kan wel joinen?...anders zou het toch echt aan die andere gebruiker liggen....

Verwijderd

Topicstarter
versie zijn beiden hetzelfde, en het ligt ook wel aan die adnere gast, maar ik wil graag weten waaraan het ligt :)

Verwijderd

Kijk eens op het forum van hamachi, ik meen te herrineren dat daar ongeveer 10x is gepost dat
nfsu2 niet werkt met hamachi. (Ik kan het fout hebben hoor...)

Verwijderd

Ik heb het gister ook geprobeert met NFSMW maar daar werkt het ook niet bij.... :'( misschien moet je er poorten bij open zetten ofzo.
Pagina: 1