Toon posts:

[Installatie Audio] 2 minuten geen beeld na Windows balkje.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat mijn geluidskaart onboard (Realtek 97) defect was, heb ik een nieuwe gekocht, namelijk de TerraTec Aureon 5.1 Fun.

Ik heb deze in PCI-slot 2 gezet, de nieuwste software van de site gedownload en geinstalleerd. Mijn geluid doet het weer prima, maar als ik de computer (opnieuw) start, krijg ik na het bekende Windows balkje ongeveer 2 minuten geen beeld.

Wat ik al gedaan heb is het proberen van een ander PCI slot. Levert echter geen resultaten op. Ik heb de geluidskaart onboard gedeinstalleerd en uitgeschakeld in de BIOS.

Besturingssysteem: Windows XP Media Center Edition Dutch 2005
Software voor geluidkaart:(de meeste recente)
Aureon 5.1 Fun - Description: WDM Driver 5.12.1.646 - Version: 5.12.1.646 |

In de logboeken staan ook geen IRQ conflicten weergegeven.

Wie kent dit probleem en/of weet de oplossing? :'(

• hannos
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-02 13:54

hannos

pardon me

er staat niet dat je de nieuwste drivers al hebt geprobeerd? of zijn diegene die je post al de nieuwste, anders check dat even.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 20:24:
Ik heb deze in PCI-slot 2 gezet, de nieuwste software van de site gedownload en geinstalleerd.
Hier vertel ik dus, dat ik de nieuwste drivers heb gedownload van de site en dat ik die heb geinstalleerd.
er staat niet dat je de nieuwste drivers al hebt geprobeerd? of zijn diegene die je post al de nieuwste, anders check dat even.
Hier vraag je of ik de nieuwste drivers al heb geprobeert. Staat duidelijk in mijn verhaal. Ook staat er achter de software dat het de meest recente software is die ik heb.

Lees eerst goed voor je vragen stelt. Toch bedankt voor je reactie :*)