[ Voor 34% gewijzigd door Apen-nootjes op 16-01-2006 20:38 ]
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Volgens mij moet jij dan op http://gathering.tweakers...st_pushmessages/1/70001/1 uitkomen (ik heb 'mijn' PM link aangepast naar jouw UIN)
Ik heb leesles nodig, ik dacht dat je ze helemaal kwijt was

[ Voor 91% gewijzigd door Resistor op 16-01-2006 20:41 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Kan niet, AFAIK.Ruzor schreef op maandag 16 januari 2006 @ 20:22:
Onder in m'n myreact staan mijn pushmessages die je kan hiden, maar hoe kun je die weer zichtbaar maken? Ik weet wel dat je ze kan bekijken door op het kopje "pushmessages" te klikken, maar hoe krijg je die weer terug in je myreact? Kan het nergens vinden
Heeft ie ook gedaan.
Pushmessages zijn mededelingen van huishoudelijke aard van moderators en andere crewleden naar users toe.willy1986 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 20:39:
Wat zijn dat eigelijk? Ik heb der nog nooit een gehad? een soort van mail achtig iets onder GoT users? Kan nergens uitleg vinden.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
* zomertje mept -NMe-
[ Voor 5% gewijzigd door zomertje op 16-01-2006 20:44 ]
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Dus ik moet mij misdragen om der ééntje te krijgen?-NMe- schreef op maandag 16 januari 2006 @ 20:42:
Pushmessages zijn mededelingen van huishoudelijke aard van moderators en andere crewleden naar users toe.

T werkt
[ Voor 4% gewijzigd door willy1986 op 16-01-2006 20:47 ]
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
willy1986 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 20:43:
[...]
Dus ik moet mij misdragen om der ééntje te krijgen?

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
Ja, dan krijg je een PM en een ban, zodat je die PM nooit lezen kanwilly1986 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 20:43:
[...]
Dus ik moet mij misdragen om der ééntje te krijgen?
Verwijderd
worden door zeef in elkaar geslagen?zeef schreef op maandag 16 januari 2006 @ 20:45:
Kindjes die vragen.......
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 20:46 . Reden: damn mensen die ertussen komen!! :+ ]

Hey, don't mess with my (push)messages!Apen-nootjes schreef op maandag 16 januari 2006 @ 20:37:
Zeker de pm's die jij hebt zijn niet zo boeiend volgensmij
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 22:34 ]
Nou bedankt.... ik heb er een paar die je van me mag overnemen.Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 22:34:
* Guardian Angel nog steeds een beetje trots op zijn idee geimplementeerd in dit forum, heb ik toch nog wat bereikt in mijn leven
ARME AOW’er
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Er gaat echt een wereld voor me open vandaagCanaria schreef op maandag 16 januari 2006 @ 22:43:
Buddies verwijderen kan gewoon, door in MyReact te klikken op "Buddies", dan verschijnt de "Buddy manager"waar je je ex-vriendjes kan aanvinken en verwijderen.
Hoeveel heb je eraan verdiend?Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 22:34:
* Silent Thunder nog steeds een beetje trots op zijn idee geimplementeerd in dit forum, heb ik toch nog wat bereikt in mijn leven
Ik heb "Gordijnstok" toegevoegd (bij gebrek aan echte buddies
En volgens mij moet je ze ook via deze link kunnen zien (al weet ik niet als het werkt): http://gathering.tweakers.net/forum/list_contacts
Daarnaast zou ik ook mijn PM's willen unhiden als het kan. Dus misschien een featurerequest op zijn plaats? of zou een lief modje alles willen unhiden

[ Voor 20% gewijzigd door Outerspace op 17-01-2006 11:15 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Intentionally left blank
Ah dat is een mooie functiecrisp schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 11:28:
In React 1.9.4 werken de pushmessages met folders. Gelezen PM's kan je dan verplaatsen naar een andere folder waardoor je ze ook niet meer in je myReact ziet (en uiteraard kan je ze ook weer terugplaatsen).
Komen de bookmarks dan ook in een soort folderfunctie? Dan kan ik namelijk alles mooi categoriseren
ik meen het niet zo van dat zoekknopje hoor
Die zouden komen als ik mij niet vergis.Peter schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 11:30:
Maar PM systemen zijn op GoT no-go? (als in; user naar user)
[ Voor 19% gewijzigd door Outerspace op 17-01-2006 11:32 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 11:08
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Als je met PM private message bedoelt en niet push message, dan zaten ze volgens mij er over te denken om het in te voeren als ik me niet vergis.Peter schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 11:30:
De huidige implementatie in 1.9.4 zuigt te erg om die op GoT aan te zetten..Peter schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 11:30:
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
in mijn voorkeuren stond het aantal te tonen items op 0.
Voor alle categorieen, behalve pushmessages, kun je het aantal items dus op 0 zetten om ze te verbergen.
Waarom niet voor de pushmessages? Had dat 'unhide' en 'hide' niet geimplementeerd hoeven te worden.
[ Voor 5% gewijzigd door Speed24 op 17-01-2006 14:44 ]
[rml][ feat] MyReact::aantal pushmessages & notepad aan/uit[/rml]
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Je kan in 1.9.4 gewoon aangeven of je al dan niet (user)PM's ontvangen wil. Pushmessages krijg je sowieso.AtleX schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 12:57:
En dan nog, ik was allang blij dat die rommel hier niet aanwezig was.
Wat dus niet wil zeggen dat die private messages er komen in 1.9.4, voordat iemand me op mijn woorden gaat vastpinnen. Zie moto.
Wat bevalt er dan niet aan de 'bookmark aanpassen' knopjes en 'sorteer op foldervolgorde' optie in list_bookmarks?Outerspace schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 11:32:
[...]
Ah dat is een mooie functie
Komen de bookmarks dan ook in een soort folderfunctie? Dan kan ik namelijk alles mooi categoriseren
{signature}
Ik doel op:Voutloos schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 15:16:
[...]
Wat bevalt er dan niet aan de 'bookmark aanpassen' knopjes en 'sorteer op foldervolgorde' optie in list_bookmarks?
Belangrijke Bookies , minder belangrijke Bookies, grappige bookies etc. etc.
Als je nou heel veel bookmarks heb, dan kan je ze heel makken in mappen plaatsen zodat je ze uit elkaar kan houden

{signature}
Zoals Voutloos al zegt kan dat allang?Outerspace schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 15:23:
[...]
Ik doel op:
Belangrijke Bookies , minder belangrijke Bookies, grappige bookies etc. etc.
Als je nou heel veel bookmarks heb, dan kan je ze heel makken in mappen plaatsen zodat je ze uit elkaar kan houden
-edit-
Spuit Elf

[ Voor 12% gewijzigd door TRON op 18-01-2006 15:29 ]
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Ik kijk er dan telkens goed overheen.

Mjah wat -NMe- zegt; het kan handiger