Toon posts:

[Asus 6600 GT]Monitor slaat uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is als volgt:
Ik heb Area 51 geïnstalleerd en was dit aan het spelen en opeens wordt mijn scherm zwart en mijn monitor lichtje gaat pinken, ook het geluid laat het afweten en pc reageert op niets meer. Heb van alles de nieuwste drivers gedownload en niets die werkt. Heb dan NFSU2 eens geïnstalleerd en dit draaide en bij afsluiten was de temperatuur een 68°C. Iemand enig idee wat het probleem hier kan zijn??

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Geef eens de volledige specs van je pc, alsjeblieft :). Belangrijk: welk merk voeding heb je en hoeveel watt?

[ Voor 33% gewijzigd door Jckx op 16-01-2006 20:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Asus 6600 GT 128MB
AMD Athlon64 3700+
Asus A8N-E
Safeforcer 520Watt

de grafische kaart heeft geen extra stroomconnector nodig.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 20:14 ]

Verwijderd

safeforcer ken ik niet, maar 520 watt lijkt me zelfs bij een b-merk wel voldoende.
Of heb je extreem veel hardware op en in je pc?

heb je 1 keer een blackout gehad, bitje omgevallen, of gebeurd dit vaker?
ik begrijp ook wel dat 1keer al snel 1 keer teveel is, maar als het niet vaker voorkomt is de oorzaak moeilijk te vinden.

Verwijderd

Topicstarter
komt altijd voor na een bepaalde tijd (niet dezelfde) er hangt 1 harde schijf en 2 cd-lezers/schrijvers, dit werkte zelf met mijn 380W dus dat is het probleem iig niet

Verwijderd

laat je kast open en blaas erin met een ventilator ofzo, als het dan niet meer gebeurt is het erg waarschijnlijk dat je een temperatuur probleem hebt.
Pagina: 1