Toon posts:

[NAV2006] activatie loopt vast.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik wil Norton AntiVirus 2006 op een pc met XP Sp2 installeren.
Het installeren gaat goed, maar na het opnieuw opstarten moet het geactiveerd worden, hier gaat het fout. Hij kan het scherm " niet" laden er verschijnt een rood kruisje..
Na herhaaldelijk installeren en de-installeren blijft dit probleem aanwezig.
Het is een versie uit de winkel dus geen gedoe met cracks!!

Verwijderd

Had je voor deze een andere versie NAV erop staan.
Zo ja, zou ik even het verwijderingstooltje "symnrt.exe" ophalen van de symantec site

Het komt nog wel is voor dat er bij een uninstall wat restanten in het register blijven zitte..

Verwijderd

Topicstarter
Dat programmatje heb ik gedraaid maar zonder enig effect. Zodra Norton verbinding moet maken voor de activatie gaat het fout en loopt Norton vast...

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:48

GVR

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 21:16:
Dat programmatje heb ik gedraaid maar zonder enig effect. Zodra Norton verbinding moet maken voor de activatie gaat het fout en loopt Norton vast...
Probeer het op de telefonische wijze. Voordat je gaat activeren je internetverbinding verbreken, dan paar keer proberen, dan kan je daarna vanzelf kiezen dat je het telefonisch wilt doen.

Verwijderd

Topicstarter
Dit heb ik inmiddels ookal geprobberd, maar dit geeft hezelfde probleem!!

Verwijderd

format c: en herinstall was bij mij de vorige keer de enige oplossing

die activatie is echt een ramp

Verwijderd

Topicstarter
Hier even een screendump van het Norton scherm dat na de herstart verschijnt:
Afbeeldingslocatie: http://www.hot-rides.nl/downloads/norton%20screendump.bmp

Verwijderd

Wellicht een fout in je Windows Script. (Norton's GUI draait op dat script en IE)

Herinstallatie van dit script kan het wellicht verhelpen.

Windows Script 5.6 for Windows XP and Windows 2000 Genuine Windows download
Brief Description
This download installs Microsoft® Windows® Script containing Visual Basic® Script Edition (VBScript.) Version 5.6, JScript® Version 5.6, Windows Script Components, Windows Script Host 5.6, and Windows Script Runtime Version 5.6.

Verwijderd

Topicstarter
Ook na het opnieuw installeren van dat script is het probleem nog steeds aanwezig..

Is het nu echt format c??

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 20:04:
Ook na het opnieuw installeren van dat script is het probleem nog steeds aanwezig..

Is het nu echt format c??
Hmm sorry ik werk er niet meer, maar ik kan je wel aanraden de helpdesk te bellen.
Laatste waar ik het op gok is spyware of iets mis met je Internet Explorer (of beide) aangezien die schermpjes opgebouwd worden uit Internet Explorer.

• Dielie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 20:29

Dielie

*BURP!*

Firewall draaien misschien?

Verwijderd

Topicstarter
Firewall van windows staat gewoon aan als je dat bedoeld.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-11 16:16
Is het een legale norton?

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:02
Het is een versie uit de winkel dus geen gedoe met cracks!!
Nee dus.

Heb je ook al geprobeerd om NAV 2006 eraf te gooien en opnieuw te installeren?

Windows Script werkt niet zeg je, misschien werkt IE6 reinstallen wel? Spyware zou ook nog een rol kunnen spelen (draai Hitman Pro eens?)..

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-11 16:16
Oke dan :) even register opschonen en al je norton spulk eruit halen. En dan opnieuw installeren?

Verwijderd

Topicstarter
adyta schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 20:59:

Heb je ook al geprobeerd om NAV 2006 eraf te gooien en opnieuw te installeren?

Windows Script werkt niet zeg je, misschien werkt IE6 reinstallen wel? Spyware zou ook nog een rol kunnen spelen (draai Hitman Pro eens?)..
NAV 2006 er al verschillende keren erop en er weer af gehad, maakt niks uit..

Nahja, script werkt niet, installatie ging goed, maar zonder enig effect verder..

Ook een aantal keer ad-aware gedraaid, die viste er wel het een en ander uit maar niet genoeg om NAV 2006 te laten werken.

Via een demo scanner van Avast zijn er 13 trojans uitgehaald, Avast eraf, NAV erop....niet dus zelfde probleem.

Ook NAV 2005 geeft dit probleem trouwens, terwijl deze altijd goed heeft gewerkt. Mijn schoonpa (het is dus ook zijn pc die kuren heeft) had dus NAV2006 gekocht, en 2005 eraf gehaald en toen begon het gedonder....

Kan ik IE 6 via de windows cd herinstalleren?

Verder kwam ik erachter dat ook systeemherstel niet geladen word, 2x erop klikken = wit scherm..

Is mooi zo'n apparaat ;)

Verwijderd

Norton laat zich niet (of moeilijk) installeren op een geinfecteerde PC.

Draai deze virus scan eens Symantec Security Check

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11 20:50
Ad Aware alleen is niet goed genoeg. Scan ook eens met Microsoft Antispyware beta en Spybot Search and Destroy. Aangezien er ook een paar trojans op staan probeer eens de boel te scannen met de trial versie van Trojan Hunter.

Ik kwam er laatst achter dat het gratis Antivir ook niet slechts lijkt met trojans. Probeer ook eens hiermee de boel op te schonen.

Verwijderd

Topicstarter
Heb windows er opnieuw opgezet en nu doet NAV 2006 het prima.

Bedankt voor het meedenken allemaal!

Verwijderd

Dat had ik ook. Norton en veel andere scanners laten zich moeilijk instaleren op een geinfecteerde pc

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2006 09:30 . Reden: geblaat ]

Pagina: 1