Toon posts:

[ZoneAlarm] Error tijdens opstarten*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik m'n bios heb geflashed start zonealarm niet meer en krijg ik deze error :?
Afbeeldingslocatie: http://img29.imageshack.us/img29/1739/naamloos0de.png
google heeft ook niet echt gewerkt.
ik heb btw. windows xp

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 20:03 ]

Verwijderd

Opnieuw instaleren al geprobeerd?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

offtopic:
Even een titelfix

Signature

• AES
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-11 20:41

AES

Ben er redelijk zeker van dat er iets is veranderd in msconfig. Hopelijk heb je de vorige werkende versie nog als copie.

member of Lucky Angel: Stampede Chicken FORUM

Verwijderd

Topicstarter
Als ik zonealarm wil herinstalleren krijg ik deze probleem:Afbeeldingslocatie: http://img81.imageshack.us/img81/8677/naamloos27oq.png
|:(

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

Op deze link wordt dit probleem behandeld i.c.m. met installs/uninstalls van zonealarm.

ik heb het vluchtig bekeken, maar ik denk dat je er wel wat aan hebt.

De service hoort bij zonealarm, maar ik lees her en der ook dat er eveneens een foute versie van bestaat (malware). Sorry dat ik er nu niet verder achterheen kan - ben een beetje druk.
Suc6

Edit: er is altijd wat toe te voegen

[ Voor 34% gewijzigd door JvW op 17-01-2006 15:56 ]

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 15:50:
Als ik zonealarm wil herinstalleren krijg ik deze probleem:[afbeelding]
|:(
Veilige mode - uninstall?

Er is trouwens nog een optie, uit het raam ermee ;)

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 22:12

lordsnow

I know nothing

Er is trouwens nog een optie, uit het raam ermee

Wat ZoneAlarm betreft is dat bij mij altijd de eerste optie. Op verschillende PC's en op verschillende versies van Windows met verschillende versies van ZoneAlarm altijd alleen maar problemen gehad.

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:03

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik ben een tevreden gebruiker van ZoneAlarm Pro, maar dan wel van versie 5.5.094.000

Vanaf versie 6 zit er ook een functie in die het register van Windows beschermt. Wat was bij mij het probleem met deze versie: die bescherming van het register sloot te traag af bij het afsluiten van Windows XP. (bij Pro en Home, SP2) Hierdoor kreeg ook windows zelf geen toegang tot het register, en konden eventuele wijzigingen niet worden opgeslagen. Bij de volgende boot werd dit als probleem gezien, en weigerde windows uiteindelijk zelfs te booten.

De allerlaatste versie, 6.1.737.000 heb ik nog niet getest, dus ik weet niet of dit probleem nu is verholpen.

[edit] Ik weet niet of de TS er wat aan heeft, maar hij heeft ook geen versienummer erbij gezet. Wel zou hij eens kunnen kijken bij "start" --> "uitvoeren" --> "eventvwr". Daar kon ik toen het probleem uit afleiden.

[ Voor 19% gewijzigd door DrivinUCrazy op 18-01-2006 11:21 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 01:06

TommyGun

Stik er maar in!

lordsnow schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 01:45:
Er is trouwens nog een optie, uit het raam ermee

Wat ZoneAlarm betreft is dat bij mij altijd de eerste optie. Op verschillende PC's en op verschillende versies van Windows met verschillende versies van ZoneAlarm altijd alleen maar problemen gehad.
Ik denk dat je dan toch echt iets fout doet. Al verschillende versies van ZoneAlarm gehad en 0 problemen :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• danielsrje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-12-2024
[Ik denk dat je dan toch echt iets fout doet. Al verschillende versies van ZoneAlarm gehad en 0 problemen :)
Dan heb je niet die versie gehad die IIS platlegde :P

Het schijnt dat de ZA-bestandjes in directory Internet Logs nogal eens corrupt raken, vooral na een rigoreuze update. Oplossing is dan in safemode opstarten, eerder genoemde directory leegkiepen en weer normaal opstarten. Dan worden de bestandjes weer vers aangemaakt.

Verwijderd

Topicstarter
oke dan, vele reboots en veilige modes later heb ik de hoop voor ZA opgegeven ;( en heb 't handmatig verwijderd. Zijn er nog goeie firewalls, liefst eentje die weinig ram inneemt.
Pagina: 1