Waar zou ik het best een server kunnen plaatsen buiten bedrijven als Vuurwerk, WideXS, TrueServer, Luna, 2Fast, en SilverPoint?
Verwijderd
haha, je hebt alle goede al opgenoemt.
Wellicht zijn er nog kleinere bedrijven, kijk anders even op webhosters.nl
Wellicht zijn er nog kleinere bedrijven, kijk anders even op webhosters.nl
Okz, hardstikke bedankt.
edit:
Heeft iemand van jullie eigenlijk ervaring bij bedrijven als level3, uunet, xs4all, euronet, wish en wirehub ofzo?
Heeft iemand van jullie eigenlijk ervaring bij bedrijven als level3, uunet, xs4all, euronet, wish en wirehub ofzo?
Wij zitten met ons bedrijf bij IS. En we hebben goede ervaringen mee ....
Wat het kost weet ik niet..
Wat het kost weet ik niet..
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Ik heb ook servers staan bij InterNed Services en ben erg tevreden.
Cybercomm/Globalxs heb ik erg goede ervaringen mee.
[spam modus]
Future Hosting
[/spam modus]
Future Hosting
[/spam modus]
oow gaan we zo beginnen
[ Voor 47% gewijzigd door Weppel op 27-08-2019 11:06 ]
heb net op een forum gelezen dat ze met nxs de slechtste ervaringen hadden, qua downtime enz, no offense.Op zondag 21 januari 2001 19:39 schreef Ravity het volgende:
mail info@nxs.nl eens voor een offerte.
If it ain't broken it doesn't have enough features
Verwijderd
Ik zou persoonlijk kiezen voor TrueServer en of 2fast en of silverpoint. Hebben een goed en stabiel netwerk liggen met een goede ruimte in Telecity.
(Net als InterNed Services dus, die zitten met de nieuwe colo ook bij telecity).
Telecity is goed, dus ik zou zeggen, vergelijk es wat prijzen van providers die colo bij telecity onderbrengen.
Telecity is goed, dus ik zou zeggen, vergelijk es wat prijzen van providers die colo bij telecity onderbrengen.
Dus ook bij mij.. ik zit in netwerk van TrueServer..Op zondag 21 januari 2001 22:51 schreef wazzup2k het volgende:
Ik zou persoonlijk kiezen voor TrueServer en of 2fast en of silverpoint. Hebben een goed en stabiel netwerk liggen met een goede ruimte in Telecity.
Ik heb samen met enkele vrienden onze website bij 2fast draaien... nog nooit problemen mee gehad*D
Kunt u mijn Domeinnaam renamen??
Maar welke heb je gekozen???
En waarom?
Ben niet nieuwsgierig, het is alleen interresant om te weten...
En waarom?
Ben niet nieuwsgierig, het is alleen interresant om te weten...
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Pagina: 1