Hehe, ik heb dus echt dikke pret nu, ik heb nog nooit met Linux gewerkt en vond dat het wel ff tijd werd. Ik draai op dit moment Mandrake 7.2 en zit dus lekker te surfen. Dit bericht is speciaal gericht aan Pizzaman omdat ik hem nu even niet kan bereiken.
ik draai nu ook mandrake 7.2 
alleen me sound werkt niet
alleen me sound werkt niet
Mooi zo! Werkt best wel aardig. Hoop alleen wel dat je niet zoals de rest van de kindje hierzo je ineens gaat gedragen als een expert en met ongefundeerd gewauwel linux de hemel in gaat prijzen en MS gaat lopen bashen.
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
EvilFox gefeliciteerd hoor !
Kom zo nog wel effe kijken !
Eerst tentamens leren
Kom zo nog wel effe kijken !
Eerst tentamens leren
Verwijderd
En bij mij draait het nog niet 
M'n modem doet het sowieso niet, want het is een winmodem.....
M'n modem doet het sowieso niet, want het is een winmodem.....
hehe, ik ben al blij dat de boel loopt!Op zondag 21 januari 2001 12:38 schreef afterburn het volgende:
Mooi zo! Werkt best wel aardig. Hoop alleen wel dat je niet zoals de rest van de kindje hierzo je ineens gaat gedragen als een expert en met ongefundeerd gewauwel linux de hemel in gaat prijzen en MS gaat lopen bashen.
Kom maar terug als je slackware hebt draaien
\o/
Waarom zijn er altijd van die mensen die zich beter voelen...Op zondag 21 januari 2001 13:00 schreef oXygeN het volgende:
Kom maar terug als je slackware hebt draaien
Hijs gewoon blij dat ie het heeft draaien...
Ik kom toch hier ook niet blaten dat ik windows heb draaien?
Das precies hetzelfde...
Das precies hetzelfde...
\o/
Ik heb een iso van 7.1 .. gaat dat lukken met mijn config? en hoe?
Als je daar nou heel lang mee bezig bent geweest en het is eindelijk gelukt dan ben je toch ook harstikke blij...Op zondag 21 januari 2001 13:05 schreef oXygeN het volgende:
Ik kom toch hier ook niet blaten dat ik windows heb draaien?
Das precies hetzelfde...
dan ben je echt een tweakers.net nerd
\o/
Ik zou toch zeker wel 7.2 nemen. Die is sowieso veel beter dan 7.1 (X versie 4 bijvoorbeeld). Ook omdat jij (voor linux-begrippen) redelijk nieuwe spullen hebt kun je het beste de nieuwste versie nemen.Op zondag 21 januari 2001 13:05 schreef henkleerssen het volgende:
Ik heb een iso van 7.1 .. gaat dat lukken met mijn config? en hoe?
Enne...EvilFox: Gefeliciteerd
Vrieskist: sndconfig? (als je dat proggie niet hebt, effe downloaden dan. Staat op de extension-cd van mandrake).
Valium: Heb ik al gedaan, de automatische detecteer ding werkt niet en manual ook nietOp zondag 21 januari 2001 13:17 schreef Valium het volgende:
[..]
Ik zou toch zeker wel 7.2 nemen. Die is sowieso veel beter dan 7.1 (X versie 4 bijvoorbeeld). Ook omdat jij (voor linux-begrippen) redelijk nieuwe spullen hebt kun je het beste de nieuwste versie nemen.
Enne...EvilFox: Gefeliciteerd
Vrieskist: sndconfig? (als je dat proggie niet hebt, effe downloaden dan. Staat op de extension-cd van mandrake).
zwaar minder, hij gebruikt steeds sb.o, maar er is ook een als100.o (ik heb een als120 die op de als100 drivers moet draaien volges de geleerden van alsa
MAAR HOE ?
p.s als je reageerd op mijn, doe dan plz in mijn topic plz, laten we deze jongen zijn topic niet verneuken
Verwijderd
EvilFox:
Gefeliciteerd.
........
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/110487
Knap om na 2 uur mandraken bij de eerst volgende reboot al iets doms te doen

Anyway, van fouten leer je (hopelijk)
Gefeliciteerd.
........
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/110487
Knap om na 2 uur mandraken bij de eerst volgende reboot al iets doms te doen
Anyway, van fouten leer je (hopelijk)
..ik heb ook mandrake 7.2 op me computertje draaien...alleen begrijp ik d'r echt geen zak van...of na ja...'k snap nie joe ik m'n casema modem aan de praat kan krijgen!!
Canon EOS 400D + Sigma 17-70
Heel cool voor je 
maar.. wat is er voor een 100% beginneling moeilijk aan de mandrake install (voor sommige) tis een paar keer next klikken en op logische vragen okay klikken
of zie ik het verkeerd
btw ik heb hem ook, heerlijk
mIRC werkt zelfs
maar.. wat is er voor een 100% beginneling moeilijk aan de mandrake install (voor sommige) tis een paar keer next klikken en op logische vragen okay klikken
of zie ik het verkeerd
mIRC werkt zelfs
Verwijderd
Hoe kan je nou mIRC onder linux draaien?Op zondag 21 januari 2001 20:26 schreef j3p het volgende:
[knip]
mIRC werkt zelfs![]()
![]()
Dat is toch echt een windoze programma. Je bedoelt zeker KVirc of BitchX.
(Of je draait VMware onder linux)
Verwijderd
voor sound
druk alt ctrl f1 om een kale console te krijgen
inloggen als root
type sndconfig
en volg het menu!!
terug naar x met alt f7
(daar onder zit x altijd,f1-6 zijn andere kale consoles..)
en mandrake is koel!!!!!
druk alt ctrl f1 om een kale console te krijgen
inloggen als root
type sndconfig
en volg het menu!!
terug naar x met alt f7
(daar onder zit x altijd,f1-6 zijn andere kale consoles..)
en mandrake is koel!!!!!
Ja, je ziet het verkeerdmaar.. wat is er voor een 100% beginneling moeilijk aan de mandrake install (voor sommige) tis een paar keer next klikken en op logische vragen okay klikken
of zie ik het verkeerd
Ik heb eens heeeeel erg lang zitten k*tten voordat mijn toenmalige videokaart gepikt werd. Netjes hele install (toen nog MDK7.0) gedraaid, lilo geinstald en daarna X. Hangen.
Rebooten, systeem start op. Je ziet een seconde een prompt en daarna gaat alles knipperen en alleen bij 'aan' kan je iets intikken. Ook in de console mode. Dan weet je nog niets van 'init 1' e.d.
Het **kan** vlotjes verlopen, en als je weet wat je doet en hoe je het kan verhelpen gaat het al stukken beter. Maar het gaat niet per definitie goed.....
Nop, wine, kun je gewoon ff installenOp zondag 21 januari 2001 20:35 schreef Silvershadow het volgende:
[..]
Hoe kan je nou mIRC onder linux draaien?
Dat is toch echt een windoze programma. Je bedoelt zeker KVirc of BitchX.
(Of je draait VMware onder linux)
daarna klikt met met uw muisknop op uw exe file van prog dat je wilt zien
pof
staatie
Valium> eeuh ... maar ik wil niet die 7.2 weer eens downen .... Hoe is de ervaring met KT7 RAID en 7.1? iemand?
Niemand geprobeert toch met die 7.1? ben ik dan dadelijk de eerste?
Pagina: 1