Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

GSM toestel met SMS Filter?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een gsm toestel met een goed sms filter. Ik wil op basis van telefoonnummer sms berichten automatisch kunnen laten verwijderen en dus dat mn telefoon geen bericht geeft bij het ontvangen van een nieuw smsbericht. Het liefst zou ik dit ook willen voor oproepen, maar ik weet niet of dat uberhaupt bestaat.

Ik weet dat de nokia 2300 dit heeft maar dit vind ik toch een te lelijk en simpel toestel.

Weet iemand misschien een degelijk (en niet zo lelijk als de Nokia 2300) toestel dat over een sms filter beschikt?

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

bedoel je de functie gesprekken/berichten accepteren van alleen *deze personen* of bedoel je specifiek iemand uitsluiten? het eerste heeft mijn K700i :)

Verwijderd

Topicstarter
GoldenSample schreef op maandag 16 januari 2006 @ 18:21:
bedoel je de functie gesprekken/berichten accepteren van alleen *deze personen* of bedoel je specifiek iemand uitsluiten? het eerste heeft mijn K700i :)
ik bedoel specifiek iemand uitsluiten, zoals stalkers :)

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:28

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Dat kun je ook je provider laten doen als je kunt aantonen dat je er last van hebt en dat het vaak gebeurt.

Verwijderd

Topicstarter
sebastius schreef op maandag 16 januari 2006 @ 19:11:
Dat kun je ook je provider laten doen als je kunt aantonen dat je er last van hebt en dat het vaak gebeurt.
dit klopt, hiervoor moet je echter een bewijs van aangifte hebben, en een prepayed kaartje met nieuw nummer kopen is zo gepiept, dus wil het liever zelf kunnen blokkeren.

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-11 15:05
Toestellen met een wat uitgebreidere besturingssysteem zoals symbian 6.0 en hoger...kunnen makkelijker van die programmaatjes aan...blacklist is er zo 'e'en draait goed op bijv een 6600/6630/6680 enzovoorts...

Verwijderd

De nieuwere Samsungs hebben deze functie ook.
In ieder geval de D500.
Je kan nummers aan een blokkeerlijst toevoegen en dan merk je niks van binnenkomende smsjes.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 19:48 ]

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Ik had in mijn motorola gewoon een beltoon stil genaamd, deze koppelde ik dan aan het persoon en dan ging de telefoon gewoon niet over.. Erg handig!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 08:47

Whuzz

Dodgeball!

Archie_T schreef op maandag 16 januari 2006 @ 19:49:
Ik had in mijn motorola gewoon een beltoon stil genaamd, deze koppelde ik dan aan het persoon en dan ging de telefoon gewoon niet over.. Erg handig!
Tenzij ze met onderdrukt nummer bellen :|

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:54

Exterazzo

Qeasy

Whuzz schreef op maandag 16 januari 2006 @ 21:01:
[...]

Maar dan gaat de vlieger van een geblokkeerd nummer ook niet op.

edit:
:w Whuzz :P

[ Voor 17% gewijzigd door Exterazzo op 16-01-2006 21:06 ]

Audentia

Verwijderd

Topicstarter
ik neem nooit op bij een onderdrukt nummer >:)

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Wow.. nog nooit door je huisarts of een of andere helpdesk gebeld?

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verbal_Kint schreef op maandag 16 januari 2006 @ 21:36:
Waarom zouden die hem prive bellen :>

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:42

BCC

Verbal_Kint schreef op maandag 16 januari 2006 @ 21:36:
Jawel, maar dan neemtie niet op :)

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Verwijderd

Topicstarter
sinds wanneer belt een helpdesk jou? Of worden jullie soms wel teruggebeld nadat je met een helpdesk een terugbel afspraak maakt :Y)

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Vandaag nog gebeld door mijn webhosting bedrijf.

Verwijderd

Whuzz schreef op maandag 16 januari 2006 @ 21:01:
[...]

We hebben het hier over sms, normaal gesproken kan je het nummer van de verzender niet onderdrukken.

• TheBlasphemer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-11 13:20
Ik denk dat je met Symbian (nokia) phones al goed op weg bent, zou zoeken naar S60 Symbian 7 (meeste voor te vinden).
Anders zou je Smartphones (Windows Mobile) kunnen proberen, die dingen zijn zo geavanceerd, daar MOET haast wel wat voor zijn. Die zijn echter wel weer flink duur :/

Wat je kan doen is eerst eens zoeken naar windows mobile en symbian sms blockers, en op basis daarvan kijken wat voor foon je gaat kopen...

[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]

• b19a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 22:17:
sinds wanneer belt een helpdesk jou? Of worden jullie soms wel teruggebeld nadat je met een helpdesk een terugbel afspraak maakt :Y)
Vandaag nog, om de gemaakte afspraak te verzetten... 8)7

Verwijderd

Topicstarter
TheBlasphemer schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 00:24:
Ik denk dat je met Symbian (nokia) phones al goed op weg bent, zou zoeken naar S60 Symbian 7 (meeste voor te vinden).
thanks, heb iets voor de S60 gevonden dat goed klinkt!

BlackBaller (Call/SMS/MMS filter) - Updated!! 1.2
BlackBaller is an Extreme Mobile Filter / Blacklist utility for Series 60 Mobile phones that is designed to block (reject) unwanted calls and messages (SMS/MMS). more...
Updated: Mar 08, 2005 | Downloads: 212
Shareware 10.00 EUR | 12.15 USD | 6.84 GBP
http://www.symbiangear.com/maincategory.html?catid=52

nu nog een betaalbare s60 phone vinden dan...
Pagina: 1