Ik heb hier een acer aspire 1510 laptop liggen, waarvan de dvd speler het begeven heeft. ik zou deze dus graag willen vervangen voor een nec nd-6650. alleen voor ik deze aanschaf leek het mij makkelijk om eerst eens te kijken of de huidige dvd speler makkelijk te verwijderen is.
ik krijg dus met geen mogelijkheid deze dvd speler eruit. ik heb alle schroefjes los gehad om de casing te verwijderen maar dit wil niet (hij blijft bij mij vasthangen op een punt aan de achterkant van mijn laptop. ook de schroefjes verwijderen terwijl de drive open staat en er dan aan trekken werkt niet. bij de dvdspeler zelf zie ik nergens schroefjes zitten.
iemand die weet hoe ik de dvd speler er als nog uit krijg?
ik krijg dus met geen mogelijkheid deze dvd speler eruit. ik heb alle schroefjes los gehad om de casing te verwijderen maar dit wil niet (hij blijft bij mij vasthangen op een punt aan de achterkant van mijn laptop. ook de schroefjes verwijderen terwijl de drive open staat en er dan aan trekken werkt niet. bij de dvdspeler zelf zie ik nergens schroefjes zitten.
iemand die weet hoe ik de dvd speler er als nog uit krijg?