Toon posts:

welke koeler voor mijn dondervogel ?

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Stefke wil voor het eerst zelf een compleet systeem bouwen :) Ik ga een ABIT KT7A met een Athlon Thunderbird 1Ghz bestellen maar ik weet absoluut niet wat voor koeler ik hiervoor zou moeten hebben :?

Ik heb namelijk (nog) geen enkel verstand van koelers ;( dus ik kan wel wat hulp gebruiken. Ik ben niet van plan om veel te gaan oc'en, maar heb als eis gesteld dat het zaakje lekker koel moet blijven en belangrijker nog, zo weinig mogelijk herrie moet maken!

Dus tweakers, zeg het maar. Waar moet ik aan denken ? Wat is voor mij de beste keus ?

Alvast bedankt voor jullie hulp,

Stefke

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
Gebruik de search ff...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 januari 2001 11:54 schreef zork het volgende:
Gebruik de search ff...
Jah lekker |:( Schiet ik dus ook weer geen fuck mee op...

Verwijderd

ummmm FOP38?

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-08 17:05
Als je niet wilt overklokken o.i.d. zeg je gewoon als je hem bestelt (bijvoorbeeld bij hard-ware.nl dat is een goede zaak) dat ze er een passende koeler bij moeten doen. Dan ben je klaar.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Verwijderd

Op zondag 21 januari 2001 13:26 schreef Stefke het volgende:

[..]
Jah lekker |:( Schiet ik dus ook weer geen fuck mee op...
Nou als je de search dus gebruikt:( krijg je dus wel het antwoord op je vraag want deze vraag is al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaak langsgekomen!!!!!!!!!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Spire Orb? Bij mij werkt die prima...
Anders deze review ff lezen...:
http://tweakers.net/reviews.dsp?Document=172&Page=1

Verwijderd

Laatste computertotaal staat een heelk stuk in over koelers.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 januari 2001 13:35 schreef roys het volgende:

[..]
Nou als je de search dus gebruikt:( krijg je dus wel het antwoord op je vraag want deze vraag is al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaak langsgekomen!!!!!!!!!
Jah ik heb gezocht hoor maar dan krijg ik nog een hele berg toppics waar ik totaal niks aan heb en die ga ik dan echt niet allemaal doorzoeken tot ik eens iets vind waar ik iets aan zou kunnen hebben maar misschien heb jij een goeie zoekquery voor me dan ?

Groeten,

Stefke

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 januari 2001 13:48 schreef IvovG het volgende:
Laatste computertotaal staat een heelk stuk in over koelers.
Die van januari ? Ik ga zoeken... :) thanx

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 januari 2001 13:37 schreef henkleerssen het volgende:
Spire Orb? Bij mij werkt die prima...
Anders deze review ff lezen...:
http://tweakers.net/reviews.dsp?Document=172&Page=1
K! bedankt, koeler roundup :) ff lezen

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-08 16:02
Mijn Coolermaster (die koele van de 2 in die test van t.net) voldoet prima, zelfs met OC-en komt ie lekker weg (CPU 800@950 stressed op 43 graden) en hij is niet duur.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

www.spire.nl te koop bij comp.land

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Coolermaster

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

fop38

• Meister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07 14:18
Een vraagje n.a.v. die koeler round-up; heb zelf een ouwe Alpha, het voorgangermodel van de daar geteste (zonder koperen plaat er in), maar ook bedoeld voor PPGA Celerons en zeer goed werkend op mijn Celeron 366@550. Past die zonder aanpassingen -zoals een nieuwe clip- op een T-bird of Duron? Spaart me weer 60 piek voor een goeie koeler namelijk...

Verwijderd

Ga voor de Global Win FOP38
das absoluut de beste voor amd volgens tom's harware (http://www4.tomshardware....001211/cpu_cooler-18.html)
ik bestel hem zeker!!

Verwijderd

Als je de Abit KT7 Gebruik, kan je de Ronde
Spire of Titan cooler niet gebruiken. Zijn goeie coolers, maar pas er niet op. Omdat de zekeringen van die bord net tegende socket A zit.:( Dus moet je de Coolermaster 1Ghz cooler halen. Grotere cooler dan normaal, dus kijk uit dat je niet genept word. :)

Verwijderd

kijk op www.ocshop.nl...more than u can handle!

Verwijderd

Ik zat erover te denken op mijn toekomstige dondervogel een Super Orb te zetten... (onder het motto van "hoe meer fans hoe cooler de pc") ;)

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 21:24

Flexx

This side up

Alles is al een keer langs geweest, mogen we nou nix vragen meer ofzo ? Sluit GOT maar en stel alleen de Zoekfunctie nog maar beschikbaar. :(

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Niemand zegt er bij dat die FOP38 een partij herrie maakt waar je eng van wordt.

Ik gebruik zelf een Alpha PAL6035MFC+Delta60MP met wat Artic Silver. Gaat heel goed, mijn TB900@1050Mhz steekt nooit z'n kop boven de 40 graden uit en is ook nog es stil. Maar moet ik er wel bij zeggen dat het wel in een Antec SX-1030BEC kast zit met 4x80mm fan, waarvan er 2 direct achter de CPU koeler zitten die warme lucht naar buiten zuigen. Airflow is net zo belangrijk als je koeler.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:02

OMX2000

By any means necessary...

Op dinsdag 23 januari 2001 12:47 schreef tazzman het volgende:
Niemand zegt er bij dat die FOP38 een partij herrie maakt waar je eng van wordt.

Ik gebruik zelf een Alpha PAL6035MFC+Delta60MP met wat Artic Silver. Gaat heel goed, mijn TB900@1050Mhz steekt nooit z'n kop boven de 40 graden uit en is ook nog es stil. Maar moet ik er wel bij zeggen dat het wel in een Antec SX-1030BEC kast zit met 4x80mm fan, waarvan er 2 direct achter de CPU koeler zitten die warme lucht naar buiten zuigen. Airflow is net zo belangrijk als je koeler.
Tazzman waar heb jij die Antec kast gehaald? Ned-cool.nl? Ik wil zelf ook een Antec kast halen, maar weet nog niet waar

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• nAFutro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2020

nAFutro

hmm

gebruik een water koeler , geen lawaai van die stomme venti
Pagina: 1