Toon posts:

[XP] Orginele Activeringscode werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een dell met win xp home erop, die is al een hele poos geleden geactiveerd
ik had op een andere pc win xp home met dezelfde cdrom geinstalleerd die kon ik gewoon met de product key die op mn dell staat activeren

nu wilde ik win xp op weer een andere pc zetten, zegt hij nu ineens bij activeren dat de code incorrect is, dat zegt hij bij activeren via internet én via telefoon

hoe kan dat?

Verwijderd

Misschien gebruiken anderen je licentiecode nu 8)7

ff microsoft belle :P

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
Is weleens vaker langsgekomen, oplossing: bel microsoft!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:48
Waarschijnlijk heb je een licentie voor 2 of 3 installaties. Bij de 3e resp. 4e keer gaat hij zeuren dat je 'm niet kan activeren omdat je meer installs hebt dan de licentie toestaat. Microsoft bellen en via de telefoon activeren is de enige optie.

En dan vinden ze het raar dat mensen illegale software gaan gebruiken.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Dus je hebt hem op 2 PC's geïnstalleerd? Dat mag niet en daarom is je code ongeldig geworden, neem eens contact op met Microsoft om te vragen wat je opties nu zijn.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

AtleX schreef op maandag 16 januari 2006 @ 15:26:
Dus je hebt hem op 2 PC's geïnstalleerd? Dat mag niet en daarom is je code ongeldig geworden, neem eens contact op met Microsoft om te vragen wat je opties nu zijn.
nieuwe licentie aanschaffen :9~

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Sja, dat activeren op een gegeven moment niet meer gaat is niet meer dan logisch als dat op maar 1 machine mag gebeuren (zeker bij een OEM). Haal het van alle machines behalve de originele af en bel MS met een uitleg dat je het per ongeluk op een andere had geinstalleerd en nu je leven betert door het op de originele te zetten. Of zoiets.

Dus het antwoord op je vraag hoe dat kan, is dat je het ontrerecht op meer dan 1 machine hebt draaien. Dat was niet de bedoeling en nu is MS daar achter gekomen :)

De enige nette oplossing is het bellen van MS als je het op totaal max. 1 PC wilt installeren. Maar op meer dan 1 PC hetzelfde OEM/prive serial gebruiken is iets dat onder het kopje warez valt. Daarom sluit ik dit topic. Zie ook Het algemeen beleid #security :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.