Toon posts:

Beste Cooling

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen

Ik heb een probleem met de warmte van me cpu dus wil ik graag weten hoe ik het beste me case cooler kan plaatsen, ik heb voor in me case plaats voor een 8 cm fan en achter ook, achter heb ik er al een draaien deze blaast de lucht naar buiten is dat goed ??

Kan je het beste de cooler naar buiten laten blazen ?? of naar binnen ??

En scheelt het als ik met een zijkant er af haal ??

Alvast bedankt,

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Om je kast te koelen kun je denk ik het best een zuigende koeler aan de ene kant, en op een strategische andere plek een blazende. Als je echt serieus problemen met je cpu hebt zou ik eens wat nieuwe koelpasta + een zalmann ofzo aanschaffen om die goed te koelen.

Je zeikant eraf kan natuurlijk ook, maar dat trekt enorm veel stof en maakt je pc vrij kwetsbaar (weet niet waar en hoe hij staat)

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Die achter zit goed. Ik zou er voor nog eentje bijplaatsen die lucht naar binnen zuigt. Zo komt er wat frisse lucht de case binnen. Het zijpaneel zou ik laten zitten. Dat verstoort de airflow alleen maar als het eraf is.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ook dat nog, als je een airflow creeert door een zuigende en blazende fan wordt deze natuurlijk verstoord door een zeikant die eraf is...

• sniek
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-07-2025

sniek

Got root?

Vooronder: intake
Bovenachter: Outlet

Warmte stijgt, dus ook in je computerkast. Haal inderdaad de koeler eens los en maak koeler en processor even schoon. Breng nieuw laagje artic silver 5 aan. Klaar is kees.

Irrelevant by default - rm -rf /

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Hierover staat een heel uitgebreid stuk in de FAQ van onze collega's van CME: Frequently Asked Questions CME

Vandaar dat deze dus ook op slot gaat :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.