Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:42

Fjeze

AllesPerfect!

Topicstarter
Goededag allemaal,

Ik heb 1 december 2005 een orange abonnement afgesloten, het gaat hierbij om een free 42,50 met de MPV M500. Nu is mij in de winkel verteld over die studentenactie van toen der tijd, namelijk 25 Euro extra korting op je telefoon en elke maand 20% korting op je abonnement.
dat vond ik wel interessant en heb het toen dus afgesloten onder die voorwaarde, echter kreeg ik na 2 weken een telefoontje van: sorry maar die korting is niet geldig bij free 42,50.
Ik heb uiterraard al de klantenservice gebeld, maar die zeggen dat ik naar de desbetreffende orangeshop moet gaan.
en in de orangeshop zeggen ze dat ze er helaas niks aan kunnen doen.
Wat kan ik hier verder nog aan doen? want ik mijn ogen houden ze zich gewoon niet aan de overeenkomst, en wil ik het liefste mijn abonnement opzeggen, want als het al zo begint?
wat zijn mijn mogelijkheden?
alvast bedankt iedereen voor zijn/haar hulp.

Fly or Die

Verwijderd

op je contract staat als het goed is. dat je studentenkorting krijgt.
Dat is bindend, dus mogen ze je niet zo maar andere voorwaarden aansmeren.

Maar de klantenservice had gelijk: je moet naar je orangeshop gaan.
Neem je contract (met je studentenkorting vermelding) en je laatste rekeningen waar dit niet op staat mee en vraag ze vriendelijk de klantenservice voor je te bellen om het te regelen.
Vraag tevens dat je dit met terugwerkende kracht wilt, dus dat je over de afgelopen maanden ook je korting wilt, en dus niet x maanden vanaf nu (tenzij je een 2 jaar contract hebt afgesloten waarvan 12 maanden met korting, dan maakt het namelijk niet uit.)

De orange shop moet dit voor je in orde kunnen maken!

Ik heb eenzelfde soort probleem gehad (orangeshop den haag). Die man heeft zeker een half uur met de orange klantenservice aan de lijn gehangen. En toen zei hij dat het geregeld was, en alles met de volgende rekening zou worden verrekend. Ik natuurlijk sceptisch, maar hij zei dat ik anders terug moets komen als ik mijn nieuwe rekening had en het niet klopte.
Ik wachten op de rekening, gekregen, 1 grote chaos en onduidelijkheid, maar het eindbedrag klopte (met wat ik had verwacht als alles keurig zou worden verrekend). Dus ik weer helemaal tevreden met de Orange klantenservice en deze zeer vriendelijke medewerker van de Orange Shop Den Haag.