Ik had een ideetje: wat je vaak ziet is dat topics uitmonden in het beruchte opsommen van feiten, items, prijzen, wellus nietes etc. Is het niet mogelijk om binnen een bestaand topic dan een soort van "gezamelijke" reply-post te creeren waar iedereen in mag editen / posten? Zodra iemand deze post dan aanpast zou hij ergens in het topic duidelijk zichtbaar moeten zijn en blijven... Op die manier hou je al het opgesomde netjes in 1 post en voorkom je overmatig posten door users met nieuwe replies. Ik weet niet of dit al eens eerder is bedacht, dan mijn excu6. Op zich zou een FAQ of start-post dit soort grappen al moeten voorkomen, maar toch.
Als ik nou jou post ga editten en alleen een - er neer zou zetten, ben je dan blij? Ik wel, jij niet 
Lijkt mij dus een overbodige feature
Lijkt mij dus een overbodige feature
offtopic:
of ik snap je verhaal niet.
of ik snap je verhaal niet.
[ Voor 13% gewijzigd door Outerspace op 16-01-2006 13:19 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Mag ik vragen in welke forumdelen/bij wat voor topics je dit voor ogen had? Een discussie voeren met maar 1 (grote) post lijkt me niet echt slim.
En 1 post die editbaar is door iedereen lijkt me alvast geen goed idee, dan zijn er natuurlijk lolbroeken die gewoon de hele post vervangen of iets dergelijks.
En 1 post die editbaar is door iedereen lijkt me alvast geen goed idee, dan zijn er natuurlijk lolbroeken die gewoon de hele post vervangen of iets dergelijks.
The devil is in the details.
als mensen het nodig vinden om elkaars posts te editen dan delen ze hun password maar.
met weetikhoeveel gebruikers er op got rondlopen zitten er altijd wel 'grappenmakers' tussen (zoals outerspace) die iemands post dan verneuken
met weetikhoeveel gebruikers er op got rondlopen zitten er altijd wel 'grappenmakers' tussen (zoals outerspace) die iemands post dan verneuken
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Mja, het kan op zich wel, alleen denk ik niet dat de users een verschil gaan maken tussen opsomposts en nuttige toevoegingen aan een topic. Voor Jantje zou bijv. 'Doe mij ook een invite' (uit het MSN Invites topic) nuttig zijn, terwijl voor Pietje CLB in "MSN Messenger 8 - invites uitwisselen on..." (uit hetzelfde topic) nuttig zou zijn.
Signature
Dan kom je uit op een wikisysteem, en daar hebben we al aan gedacht, en zal, zodra de merge is geweest, zullen we die aanzetten
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Vooralsnog kan je nu een oplossing verzinnen door met dynamische plaatjes te werken. Via een website kan je die dan updaten en je geeft het hier weer.
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Hehe.. ja dat zat ik ook te bedenken toen ik dit tiepte, alleen dan een soort Wiki in een topicmoto-moi schreef op maandag 16 januari 2006 @ 16:33:
Dan kom je uit op een wikisysteem, en daar hebben we al aan gedacht, en zal, zodra de merge is geweest, zullen we die aanzetten
Laten we alsjeblieft geen dynamische plaatjes met onbeperkt/veel tekst erin gaan gebruiken. Een plaatje van 500*10.000 hoort niet op een forum en bovendien leest en zoekt het rot.TRON schreef op maandag 16 januari 2006 @ 16:43:
Vooralsnog kan je nu een oplossing verzinnen door met dynamische plaatjes te werken. Via een website kan je die dan updaten en je geeft het hier weer.
Een Wiki is handig voor zaken die een Wiki waard zijn. Als er een negatief gevoel aan opsomtopics vast zit, is het nogal onzin om het dan maar in 1 post of wiki te zetten; het blijft immers een domme opsomming. Posters zouden ook gewoon meer hun best kunnen doen ipv supersaaie opsomposts te maken.
{signature}
eensch met Voutloos...
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()