Toon posts:

[XP] Krijg driver van geluidskaart niet geïnstalleerd *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb mijn M-audio usb theater externe geluidskaart eindelijk binnen. Nu heb ik de driver van 2003 (snap sowieso niet dat er niet een nieuwere is....) van de site van M-audio geplukt. Echter, bij het installeren van deze driver krijg ik een rood kruis met de melding dat het geen driver is die wordt ondersteund door XP...... Het is toch echt de XP-driver die ik heb gedownload.

Hoe los ik dit op?

Verwijderd

Topicstarter
weet inmiddels wat er aan de hand is maar nu de oplossing nog

Ik heb een dual boot draaien met 2x XP geinstalleerd. Op mijn HTPC boot heb ik enkel TheaterTek draaien met bijbehorende appz als ffdshow en reclock. Ik heb deze boot zelf wat getuned dmv. een aantal services uit te schakelen waarvan ik zeker was deze niet nodig te hebben. Echter, nu ben ik toch bang dat de install afbreekt door iets dat ik heb uitgeschakeld want op mijn andere boot doet de install het wel gewoon en loopt de wizard wel door.

Ik weet het, had eigenlijk af moeten blijven van deze services dus druk dat er niet nog even in bij me

Iemand een idee wat ik moet veranderen zodat windows de setup niet meer afsluit vanwege het feit dat het niet wordt ondersteund? (zal vanmiddag de melding nog even exaxt overtypen naar dit topic)

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-03 09:41
Kun je de services van beide installs vergelijken en de verschillen proberen.
Wij weten natuurlijk niet welke services er nu niet draaien.

Verwijderd

Topicstarter
goed idee om deze te vergelijken.
Maar had gedacht dat er bij iemand mss meteen wat te binnen zou schieten.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Ik haal even de * * uit je topictitel en voeg het OS toe. Zie ook de Windows Operating Systems - Policy

Welkom op GoT!

"Spelen" met services is trouwens iets dat niet vreemd is voor een beetje tweaker dus het er eigenlijk afblijven: ik vind van niet ;)

Zie bijv. http://www.dead-eye.net/WinXP%20Services.htm voor een beschrijving per service.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)