Toon posts:

USB muis -> 20 fps erbij in UT?

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Iemand een verklaring?
Net een MSoft Imuis Optical gekocht, aangesloten en tot mijn stomme verbazing fraggen in UT met 15-20 fps MEER. Eeeeh vreemd zakie. Mijn vorige muis was PS/2 (logitech), de nieuwe op USB. Is dat de oorzaak?

ga dus allemaal nog maar even vlug een ander muusje halen....

Verwijderd

15-20 fps meer?? Dat zou mooi zijn op mijn p200tje, maar ja kheb geen usb's :(
Morgen krijg ik echter mijn nieuwe computer, daar ga ik ook een intellimuis bij halen :)
Hopen dat het bij mij ook zoveel scheelt!!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik snap ook niet waarom het ineens zo snel gaat. Vanavond eens even die muis op PS/2 zetten (dat kan namelijk ook, met het bijgeleverde adaptertje). Eens kijken of het dan nog zo snel gaat... Ik vind het een vreemd zaakje. Gaat nu iedereen een muis kopen ipv een GForceII?

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
had je die ps2 muis met ps2rate opgevoerd?

specs

Verwijderd

Topicstarter
Nope, mijn muis is nog niet getwiekt. Mijn vorige was een Logitech wheel ratje. Zo in PS/2 poort gestopt, verder niets mee gedaan.

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 18:34

admiral866

The King Personality Disorder

hoi,
ik ga volgende week dus ook een MS intelli muis kopen.
Maar ik dacht meer aan de oudere versie, de explorer.
Omdat er in reviews gezegd werd dat de optical nogal kleiner was. Of is ie juist erg flex, en psies goed? en zou de andere TE groot zijn>?

dus wat is je mening over de maat?

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:01
Hmmm... Mijn framerate bij UT ging niet zo hard omhoog maar toen ik mijn seriele muis inwisselde voor een Logitech USB muisje viel het me meteen op dat mijn muispointer een merkbaar smoother over mijn desktop bewoog.

Het lijkt dus net of ik onder Windows meer FPS haal :)

specs

Verwijderd

Serial --> Suxx, muizen gaan met USB veel gladder omdat Serieel maar "klein" aantal movements per second doorgeeft, USB veel hoger, misschien heeft dit in JOUW geval met serial altijd UT beïnvloed, zou dat dan een bug in UT zijn???

• Jedi Lord
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 16:03
Ik denk een verklaring te hebben:

Een ps2 muis heeft een redelijke proc. belasting (pak maar eens een cpu meter, en ga lekker met je muis bewegen), is ook een oude techniet, nog steeds op die uart 16.nogwat interface

En doordat je nu een muisje op usb propt ontlast je die uart die vrij veel proc. cappaciteit vraagt,

Dit zelfde zie je tijdens het printen op je parr. poortje, je sys doet alles een paar tikjes trager, erg vervelend als je gedeelde printers hebt in je LAN, en je bent lekker aan het fraggen en je huisgenoten gaan printen, je framerate zakt onder de ..., ik zou het niet weten.

Jedi Lord heeft een server met print services :)

May the Force be with You instead of Bill

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind die maat prima. Daarbij komt ook nog dat ik een linkspoot ben dus is deze ideaal gevormd
Pagina: 1