Toon posts:

[advies] ervaringen dell / acer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de meeste mensen in dit topic kan ik de knoop niet doorhakken met het kiezen van een laptop, nu heb ik geen advies nodig met de hardware kant, maar ben ik meer geintresseert voor de ervaringen van mensen; dit met bertrekking tot de kwaliteit van het product (bv. hoe zit het bij de beide merken met bijvoorbeeld scheuren in het lijst van het scherm, en kwaliteit/prijs verhouding).
het gaat om de;
  • Dell 810( Pm 770(dus 2.13Ghz), x600 128mb, 2x215mb geheugen, 100 gig hd, WSXGA+ scherm, en de volledige verzekerings meuk natuurlijk)
  • Acer 8100(Pm 780(2.20GHz), x700 128mb, 1x1gig gegeugen, 120gig hd, WSXGA+ scherm).
en Ja, ik heb de topic lijst al afgespreud naar recente topic's, maar daar kwam de kwaliteit van het product niet vaak voor; dus niet wat ik zocht :)

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
De Acer service ben ik niet zo tevreden over, het schijnt nu verbeterd te zijn. Maar het blijft imho lastig om de zakenlijn van Dell, met zeer stevige constructie en zeer goede service (next business day on-site) te vergelijken met deze Acer. Waarschijnlijk komt het namelijk qua prijs helemaal niet overeen, dat zie je hier in de specs.

Ik zou daarnaast even wachten op de Core Duo modellen die deze maand beschikbaar komen, zeker als je toch al in die prijsklasse aan het shoppen bent.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Verwijderd

Topicstarter
Hoedje schreef op maandag 16 januari 2006 @ 11:47:
Ik zou daarnaast even wachten op de Core Duo modellen die deze maand beschikbaar komen, zeker als je toch al in die prijsklasse aan het shoppen bent.
is daar al een prijs klasse voor bekend dan?
ik zat er idd aan te denken, maar omdat dat soort dingen meestal peperduur zijn, vooral in hun eerste dagen :X ?

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:34

996

geen reclame hoor, maar mycom heeft al core duo modellen, prijs 1300-1400 euro

peperduur ? alle waar is naar zijn geld (dat is en blijft een waarheid als een koe, vind ik ;) )

[ Voor 40% gewijzigd door 996 op 16-01-2006 22:13 ]