Ik ga me eigenlijk afvragen wat je uiteindelijke doel is. Als je het hebt over honderden Powerpoint slides, met daarop informatie over bedrijven, begint het voor mij te klinken als een presentatie die je op repeat op een TV ofzo gaat laten draaien.
Is dat correct?
Want anders denk ik dat je het geheel beter op een andere manier aan kan pakken. Als je zelf al aangeeft dat de gegevens regelmatig gaan veranderen is het natuurlijk onzin om elke keer opnieuw de Powerpoint presentatie te maken.
Er bestaat natuurlijk al _heel_ lang een perfect oplossing voor je probleem: dynamische web pagina's!
* Gooi al je data in een database.
* Maak van je slide layout een HTML pagina, met CSS ofzo.
* Maak met bijvoorbeeld PHP een mechanisme wat elke X seconden de data van een ander bedrijf uit de database plukt.
Op die fiets hoef je maar één keer alles te maken en volstaat het daarna om de gegevens in de database te wijzigen. Sowieso werkt een database een heel stuk beter dan je data (over honderden bedrijven!) in Excel ofzo te bewerken. Dan kan je er zelfs een makkelijk front-end voor hangen om de gegevens aan te passen.
Lijkt me een heel stuk beter, dan de houwtje-touwtje oplosssing Excel+Word+Powerpoint of.
EDIT:
Ik zag nog een mooie in een van je oude posts

Een "wordt" document... Gaat Microsoft nu ook al vervoegingen uitbrengen? Straks brengen ze Word 6.0 weer uit onder de noemen "Geworden".
[
Voor 9% gewijzigd door
Liegebeest op 03-03-2006 21:47
]