Toon posts:

Printopdracht van printer veranderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ha,

Hier een apart probleem. Iemand heeft via internet de belastingomzet bla bla gedaan. Op printen gedrukt en afgesloten ( wanneer deze is afgeslote kan het niet meer opgevraagd worden). Maar nu heeft ze het naar een thuisprinter van een collega gestuurd...Is er een tool of wat dan ook dat je het document nog kunt veranderen van printer, of een temp file of dergelijke? Ik heb nooit geweten of het eigenlijk wel mogelijk is...ik d8 van niet, maar misschien heeft iemand een uitweg .. _/-\o_

Tis dus een document wat 1 keer kan worden uitgeprint. En het is gestuurd naar een verkeerde printer.

Iemand een idee hoe we dit kunnen oplossen..? _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 11:02 ]

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:29
Komt het daar nu niet uit de printer rollen dan?

Verwijderd

Topicstarter
Nee,

Ze zit hier in het netwerk. Om het wel te laten werken moet ze dus eersta naar die collega dr huis toe. En dat zit er ook niet in. Daarom wou ik kijken of iemand een oplossing wist...

• Spivvi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-08 16:24
ff scannen en terugmailen??

Verwijderd

Topicstarter
Gaat niet werken. Kijk.. de collega krijgt de printopdracht niet binnen. Logisch, want die is normaal via usb aangesloten op die laptop als ze de laptop mee naar huis neemt. En de collega waar de laptop van is, die komt voor eerst niet op het werk.

eeven in het kort:

Collega Piet gebruikt de laptop van Collega Joop. Joop is een tijd niet op het werk. Piet gebruikt die laptop dus, Piet heeft een document wat maar 1 keer kan worden uitgeprint. Piet heef thet fout gedaan en naar Joops thuis printer gestuurd. Maar normaal neemt Joop de laptop mee naar huis, omdaar zijn USB printer aan te hangen. Piet wou dus hier op een netwerk printer printen maar da tis fout.

Nu zoek ik een oplossing om dat document op een printer hier uit te printen...Want natuurlijk geeft hij de error document kan niet worden afgedrukt bla bla. Omdat de printer niet met usb aanisgesloten..

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Als iets geprint wordt, komt het in C:\Windows\System32\Spool\PRINTERS te staan.
Wanneer er iets mis is, blijven de bestanden hier staan.

Zoek ff op "print spl file" op google.

Zoiets bijvoorbeeld:
http://support.microsoft.com/?kbid=179774

[ Voor 19% gewijzigd door CodeCaster op 16-01-2006 13:46 ]

Je moet niet dronken dat ik denken ben.
What seems to be the officer, problem?
Waar is de brand, meester?

Pagina: 1