Na een apt-get upgrade kan ik opeens niet meer ssh'en naar mijn debian doos. Vanuit putty kan ik connecten en krijg een login. Zodra ik hier echter een login naam geef en enter klapt putty eruit zonder dat ik ook maar de kans krijg een wachtwoord in te geven.
vanaf de doos zelf naar localhost krijg ik de volgende melding: permission denied (publickey)
Ik heb zelfs ssh verwijderd en de configfiles ge-purged. Opnieuw geinstalleerd waarbij ik heb gecontroleerd of de keys opnieuw werden aangemaakt, wat ook gebeurde. Dit heeft echter niet geholpen.
Gezocht met google, daar veel gevonden maar voornamelijk mbt bestandspermissies van de verschillende key files. Deze staan echter allemaal goed. Iemand een idee?
edit: ik ben er net achter dat ik iets van keybord-interactive mis.
wat dat ook zijn mag, hoe krijg ik deze terug?
vanaf de doos zelf naar localhost krijg ik de volgende melding: permission denied (publickey)
Ik heb zelfs ssh verwijderd en de configfiles ge-purged. Opnieuw geinstalleerd waarbij ik heb gecontroleerd of de keys opnieuw werden aangemaakt, wat ook gebeurde. Dit heeft echter niet geholpen.
Gezocht met google, daar veel gevonden maar voornamelijk mbt bestandspermissies van de verschillende key files. Deze staan echter allemaal goed. Iemand een idee?
edit: ik ben er net achter dat ik iets van keybord-interactive mis.
wat dat ook zijn mag, hoe krijg ik deze terug?
[ Voor 10% gewijzigd door Candymirror op 16-01-2006 10:33 ]