HL2 backup geinstalleerd maar niet te zien

Pagina: 1
Acties:

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:58
Hallo,

Ik heb HL2 een jaar geleden gekregen bij mijn ati videokaart. Ik heb daar een maand geleden een backup van gemaakt.

Nu heb ik opnieuw windows geinstalleerd op mijn pc, vervolgens steam er op gezet en daarna de hl2 backup erover heen. Als ik dan steam opnieuw opstart zie ik in "my games" hl2 er niet tussenstaan, alleen de hl2 demo. Ik heb het geheel geinstalleerd op de d: partitie. (geen idee of dit uitmaakt)

Wat zou dit kunnen zijn?

Verwijderd

Je kan 'm wel handmatig terugzetten, maar daar snapt steam nog niks van ;)

oftewel met steam de backup importeren.

• peppie71
Hoe doe ik dat dan, ik kan daar niks over vinden in steam zelf.

Verwijderd

even een zoekje plegen op steam...

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:48

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Sluit Steam af.
Verwijder ClientRegistry.blob uit de Steam dir.
Daarna Steam opstarten.

Helpt dat?

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• 2strong4you
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-03-2021
peppie71 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 10:19:
Hallo,

Ik heb HL2 een jaar geleden gekregen bij mijn ati videokaart. Ik heb daar een maand geleden een backup van gemaakt.

Nu heb ik opnieuw windows geinstalleerd op mijn pc, vervolgens steam er op gezet en daarna de hl2 backup erover heen. Als ik dan steam opnieuw opstart zie ik in "my games" hl2 er niet tussenstaan, alleen de hl2 demo. Ik heb het geheel geinstalleerd op de d: partitie. (geen idee of dit uitmaakt)

Wat zou dit kunnen zijn?
mischien even op games en activate a product on steam
kan mischien wel helpen

• peppie71
.blob heb ik verwijdert. Had geen uitwerking. De serial kan ik niet meer invoeren. Ik krijg als antwoord dat de serial al in gebruik is bij een andere user.

Ik heb mijn pc al een keer eerder schoon gemaakt. Steam er op gezet en vervolgens mijn accountnaam en wachtwoord ingevoerd. Toen stond hl2 in de lijst samen met lost coast. Die moest ik downloaden en toen kon ik spelen. Heb toen niet met de backup gewerkt.
Pagina: 1