Beste ,
Ik heb een vraag namelijk:
Ik heb mijn site ingedeeld in 3 frames: boven, midden en onder dus 3 horizontale frames met de volgende code:
Dus dit ziet er zo uit:
|-------------------------------|
main
bottom
Nou wil ik mijn " main " frame verticaal verdelen dus in 2 frames splitsen maar alleen het " main " frame dus niet dat het frame door " top " en " bottom " loopt ik bedoel dus dit:
|-------|-----------------------|
main |main 2
bottom
Ik heb al op google gezocht en de search gebruikt en weet dat je met colls en rows moet werken maar ik kwam er niet uit hoe ik dit krijg zonder dat het "main2" frame door het "top" en "bottom" frame heen gaat.
Wie kan mij helpen
Ik heb een vraag namelijk:
Ik heb mijn site ingedeeld in 3 frames: boven, midden en onder dus 3 horizontale frames met de volgende code:
code:
1
2
3
4
5
| <FRAMESET rows=150,*,60 border="0" frameBorder="0" frameSpacing=0> <FRAME name = top scrolling=no src="top.html"> <FRAME name = main scrolling=no src="main.html"> <FRAME name = bottom scrolling=no src="bottom.html"> </FRAMESET> |
Dus dit ziet er zo uit:
main
bottom
Nou wil ik mijn " main " frame verticaal verdelen dus in 2 frames splitsen maar alleen het " main " frame dus niet dat het frame door " top " en " bottom " loopt ik bedoel dus dit:
main |main 2
bottom
Ik heb al op google gezocht en de search gebruikt en weet dat je met colls en rows moet werken maar ik kwam er niet uit hoe ik dit krijg zonder dat het "main2" frame door het "top" en "bottom" frame heen gaat.
Wie kan mij helpen